Blog over gepersonaliseerde communicatie en printing-on-demand

Stel je voor dat je jouw klanten een persoonlijk bericht stuurt dat per persoon uniek is, waardoor de klantervaring verbetert en je bespaart op de backoffice. Stel je voor dat je jouw boeken, brieven en brochures op aanvraag kan laten produceren en leveren, zodat je geen voorraad meer nodig hebt en je niets verspilt. Dat is de belofte van gepersonaliseerde communicatie en printing-on-demand. In deze blog gaan wij dieper in op hoe deze technologieën werken en wat de voordelen zijn voor jouw organisatie.

Hoe bepaal je de waarde van je klant?

Hoe bereken je de klantwaarde?

Het kennen van 'customer lifetime value' en 'customer acquisition cost' is essentieel. Deze waarden helpen bij investeringen in klanten en beïnvloeden de communicatie.
Impress helpt jouw CCM-strategie realiteit worden.

Wat is CCM?

Hoe Customer Communication Management bedrijven helpt om beter met klanten om te gaan en een sterkere relaties met hen op te bouwen.
Wat is White Paper Factory?

Wat is White Paper Factory?

Ga voor het nieuwe printen en gebruik alleen nog wit papier en blanco enveloppen.
Hoe schrijf je een effectieve marketing e-mail

Hoe schrijf je een effectieve marketing e-mail?

Hoe zorg je ervoor dat je marketing e-mail opvalt in de overvolle in-box van jouw contacten?
Dit is wat gepersonaliseerde communicatie voor jouw bedrijf kan betekenen

Dit is wat gepersonaliseerde communicatie voor jouw bedrijf doet.

Deze 5 voordelen maakt persoonlijke communicatie de sleutel tot effectieve marketing.
Er zijn vele voordelen voor het printen on demand

De 7 voordelen van printing on demand. 

Zo gaat printing on demand jouw bedrijf helpen groeien.