Impress Claimr is speciaal ontwikkelt om jouw klantenservice te helpen meldingen van schade zo efficiënt mogelijk te behandelen, beheren en versturen. Zo kan je afdeling meer doen, met minder mensen. Met onze oplossing brengen wij bij verzekeraars de duur van een schadeafhandeling terug van 15 naar slechts 3 minuten.
Alle uitgaande berichten die jouw klantenservice met Impress Claimr verstuurt werken met één centraal sjabloon. Zo voorkom je verschillende versies van berichten en onhandig knip-en-plak-werk. Daarnaast wordt het bijwerken van de inhoud een eitje.
Impress Claimr automatiseert processen, omdat het zelf gegevens uit jouw andere systemen haalt. Zo voorkom je fouten, omdat je handmatige handelingen vervangt. Je afdeling bespaart hierdoor tijd, waardoor deze meer kan doen, met minder mensen.
De huisstijl van jouw organisatie is kostbaar. Daarom bepaal je eenvoudig wie wat in Impress Claimr kan doen, wie wat moet controleren en tenslotte wie wat mag aanpassen. Zo heb je altijd een gestroomlijnd, transparant en compliant audit trail.
Een klant meldt schade aan zijn boot
Een medewerker ziet de claim binnenkomen in de centrale in-box van Impress Claimr.
Het systeem heeft direct informatie uit het klantregistratiesysteem gehaald, zodat de medewerker meteen weet om welke klant en polis het gaat.
De medewerker onderzoekt de situatie en is klaar om een bericht te versturen. Je collega kiest eenvoudig uit een van de opgestelde sjablonen.
Impress Claimr vult het bericht automatisch met de persoonlijke informatie van de klant. Hiervoor gebruikt het bijvoorbeeld het ERP-pakket, het CRM-pakket en/of een digitaal archief.
De medewerker vult eventueel missende velden in. Wat de medewerker nog moet aanvullen staat overzichtelijk vermeld in een handige to-do-lijst.
De medewerker drukt op verzenden.
Omdat de behandelende collega in dit geval een junior-medewerker is, stuurt ons platform het bericht niet naar de klant.
Een senior-medewerker dient namelijk het opgestelde bericht eerst te controleren.
De senior-medewerker controleert het bericht, maakt een kleine aanpassing en geeft de brief tenslotte vrij.
Het bericht verschijnt in de in-box van de klant.
De berichten die je klantenservice verstuurt, moeten zo persoonlijk mogelijk zijn. Daarnaast wil je zo veel mogelijk handmatige handelingen voorkomen. Zo voorkom je namelijk fouten en bespaar je daarnaast op kostbare tijd.
Daarom koppelen wij onze oplossingen aan de systemen die je al gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan:
Zo zorg je voor een naadloze en efficiënte communicatie met je klanten. Daarnaast kunnen je medewerkers zich meer richten op wat zij graag doen, namelijk klanten helpen.
Impress Claimr helpt je om de huisstijl van je organisatie te beschermen. Het platform bewaart namelijk alle inhoud, van tekst tot afbeelding, en zorgt ervoor dat alles in lijn is met de huisstijl.
Wilt een collega iets aanpassen? Dan kan deze dat eenvoudig doen via een online omgeving. Wat de collega kan bepaal je zelf, net als wie de wijziging controleert.
Impress Claimr koppelen wij aan jouw andere systemen. Hierdoor kan het platform zelf gegevens ophalen wanneer een medewerker deze nodig heeft. Zo maken medewerkers minder fouten, omdat je handmatige handelingen voorkomt.
Vergissingen wil je natuurlijk vermijden, zeker als je klantenservice berichten verstuurt die eventueel rechtsgeldig zijn.
Zo’n gekoppeld proces zorgt ervoor dat de afhandeling van tickets soepel verloopt. Dit betekent ten eerste dat je team zich kan richten op belangrijkere taken en projecten.
Verder versnel je de doorlooptijd van alle schadeclaims. Met vervolgens blije klanten en een hogere klantscore tot gevolg.
Je bestaande medewerkers kunnen snel met Impress Claimr aan de gang. Begint er een nieuwe collega? Dan is deze zo ingewerkt.
Impress Claimr draait op de CCM-software van Quadient. Dit is een platform van wereldklasse die zich heeft bewezen.
Impress Claimr ondersteunt de communicatiekanalen die jij wil inzetten en welke je klant wenst te gebruiken.
Dankzij de geautomatiseerde processen van Impress Claimr kunnen wij de afhandelingstijd met 80% verkorten.
Alles wat jouw medewerkers doen, houdt Impress Claimr bij. Daarnaast heb je volledige toezicht op de rollen en de rechten.
Impress Claimr is gebouwd op een fundering van databeveiliging. Dat bewijzen wij met onze certificaten.
Hoe snel je met Impress Claimr aan de slag kan is afhankelijk van de organisatie. Echter kunnen wij na de analyse doorgaans binnen enkele weken alles voor je klaar hebben staan.
Impress Claimr ondersteunt de kanalen die jij nodig hebt en je klanten graag willen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan e-mail, SMS en fysieke post.
Maar er zijn meer opties, bijvoorbeeld WhatsApp Business, jouw eigen klantenportaal of de Berichtenbox van de overheid.
Alles wat Impress doet is gebouwd op een fundering van databeveiliging. Wij werken daarom volgens internationale standaarden. Dat is bij een Customer Communication Management oplossing als Claimr niet anders.
Impress is bijvoorbeeld ISO27001 gecertificeerd. Zo bewijzen wij dat onze databeveiliging in orde is.
Daarnaast zijn wij NEN7510 gecertificeerd. Hierdoor kunnen wij ook zorginstellingen met hun klantcommunicatie helpen.
Impress helpt je bedrijf besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Wij doen altijd een stapje extra en proberen continu onze voetafdruk op het milieu te verkleinen. Ten slotte ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag natuurlijk ook, net als het maken van een online afspraak.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden