Start met omni-channel klantcommunicatie met behulp van Impress en Quadient Inspire

Start vandaag met omni-channel klantcommunicatie en verbeter de klantervaring op alle communicatiekanalen die je gebruikt. Impress helpt je daarbij en gebruikt daarvoor de door Aspire en Gartner bekroonde software van Quadient. De wereld verandert namelijk steeds sneller en de concurrentie neemt alleen maar toe. Voor het succes van je bedrijf is het cruciaal dat deze bijblijft en het liefst natuurlijk vooroploopt.

Impress koppelt de software die je gebruikt aan het platform van Quadient, zodat je het meeste uit jouw omni-channel klantcommunicatie haalt.

Integreer met bestaande software.

Impress integreert de software van Quadient naadloos met bronnen en software die je al gebruikt. Zo kan je snel beginnen met gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie.

Gepersonaliseerde e-mailautomatisering zorgt voor meer interactie met je communicatie uit Quadient.

Verbeter de klantervaring.

Je communicatieafdeling kan dankzij de software van Quadient in enkele minuten de klantervaring verbeteren, met minimale ondersteuning van je IT-afdeling.

Met de software van Quadient verbeter je de omni-channel klantcommunicatie van jouw organisatie.

Overtref de verwachtingen.

Dankzij slimme technologieën kan je snel een digital-first klantervaring neerzetten, verbeteren en versnellen. Zo maak je de klantverwachting niet alleen waar, je overtreft deze.

Een persoonlijke boodschap in elk bericht.

De software van Quadient is als een brug tussen jouw bedrijf en je klanten. Met behulp van het platform van Quadient wordt elk bericht persoonlijk en zet je bijvoorbeeld e-mail, sms en zakelijke post effectief in.

Met als gevolg:

Ga aan de slag je klantdata en verstuur gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie met het platform van Quadient.
Met het platform van Quadient kunnen je collega's sneller communicatie opzetten en versturen.

Flexibiliteit en snelheid

De markt verandert snel. Met de software van Quadient heeft je team zelf alles in huis om berichten aan te passen aan nieuwe marktontwikkelingen en klantverwachtingen.

Je team wordt hierdoor onafhankelijk van IT. Met als gevolg dat zij binnen enkele minuten klantcommunicatie kunnen opzetten en verspreiden. Je klanten ontvangen zo berichten niet alleen sneller, maar je bedrijf kan zo proactief inspelen op nieuwe klantbehoeften.

Verbeter de klantervaring

Met de software van Quadient helpt Impress jouw bedrijf het maximale uit je omni-channel klantcommunicatie te halen en deze te verbeteren. Dat doen wij door:

En met elke nieuwe versie van de Quadient-software krijgt Impress meer mogelijkheden om je daarbij te helpen. Zo helpen wij je bedrijf niet alleen te voldoen aan de verwachtingen van de klant, maar deze te overtreffen.

Automatiseer jouw omni-channel klantcommunicatie met de bekroonde oplossingen van Quadient

6 sleutelfuncties van de Quadient software

Dankzij de tools van Quadient kunnen je collega's zelf de communicatie ontwerpen.

Ontwerpen

Met de software van Quadient bouw, personaliseer, beheer en publiceer je zelf eenvoudig het ontwerp van jouw klantcommunicatie.

Met de bekroonde oplossingen van Quadient is jouw omni-channel klantcommunicatie volledig compliant.

Compliance

Alle aanpassingen die je collega’s doen worden door de Quadient software bijgehouden. Zo werkt je organisatie volledig compliant met certificeringen en volgens de wet- en regelgeving.

Impress koppelt de software die je gebruikt aan het platform van Quadient, zodat je het meeste uit jouw omni-channel klantcommunicatie haalt.

Maken

Impress integreert de software van Quadient met de software die je al gebruikt. Hierdoor kan je  eenvoudig gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie opzetten.

Al je communicatiekanalen beheer je eenvoudig zelf.

Afleveren

Met de software van Quadient stuur je eenvoudig gepersonaliseerde e-mail-, sms- en WhatsApp-berichten. Je fysieke Direct Marketing print Impress in huis in Woerden.

Met de oplossingen van Quadient bouw je aan een moderne omni-channel klantcommunicatie strategie.

Digitaliseren

Vervang je fysieke formulieren en statische Pdf’s. De formulieren en interactieve documenten van Quadient passen zich namelijk aan elk schermformaat aan. Bovendien integreer je ze  in je bestaande digitale platformen.

Je bepaalt zelf hoeveel je met het platform van Quadient aan de slag gaat.

Ondersteuning op maat

Je kiest zelf hoeveel ondersteuning je vanuit Impress wilt hebben. Laat onze IT’ers en Communication Designers voor je aan de slag gaan of doe alles helemaal zelf. Jij bepaalt.

Versnel de digitale transformatie

Wij vinden, omni-channel klantcommunicatie is geen keuze meer, maar een noodzaak. Met de software van Quadient helpt Impress jouw bedrijf de transitie van traditionele naar digitale klantcommunicatie te versnellen.

Met de technologie van Quadient kunnen wij de tijd en de inspanning die je hiervoor nodig hebt tot wel negentig procent verminderen. 

Hierdoor is jouw bedrijf in staat snel te handelen en te innoveren. Met een voorsprong in je branche tot gevolg.

Impress helpt jouw organisatie beter met je klanten communiceren.
Impress is de totaaloplossing voor jouw omni-channel klantcommunicatie.

De enige totaaloplossing voor jouw omni-channel klantcommunicatie.

Impress biedt jouw bedrijf een totaaloplossing. Van ontwerp tot levering en van tracking tot archivering van inhoud, gegevens en geschiedenis. Impress doet het allemaal voor je.

Daarnaast integreert Impress de software van Quadient met de platformen die je al gebruikt. Zo kan je snel je bestaande sjablonen en data inzetten en start je bedrijf al vlot met gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie.

Jouw omni-channel klantcommunicatie is cruciaal.

Impress is ISO9001 gecertificeerd

ISO 9001

Alle diensten van Impress en Quadient voldoen aan de hoogste eisen en worden continu gemonitord, zodat dit ook zo blijft. Deze claim bewijzen wij met een ISO 9001 certificaat.

Impress is ISO14001 gecertificeerd

ISO 14001

Quadient en Impress zijn beide ISO 14001 gecertificeerd. Onze impact op het milieu nemen wij dus serieus. Daarom analyseren wij onze uitstoot en verbeteren ons zelf continu.

Impress is ISO27001 gecertificeerd

ISO/IEC 27001

Jouw data is veilig bij Quadient en bij Impress. Daar kan je op vertrouwen. Wij borgen al onze ICT-processen. Daarom zijn wij ISO/IEC 27001 gecertificeerd.

Impress is NEN7510 gecertificeerd

NEN 7510

De beveiliging van zorginformatie vraagt extra aandacht. Dat deze informatie bij ons veilig is, bewijst Impress met ons NEN 7510 certificaat.

Impress is ISAE 3402 type 2 gecertificeerd

ISAE 3402 Type 2

Het uitbesteden van IT brengt risico’s met zich mee. Maar bij Impress is alles op order. De benodigde maatregelen bestaan en deze zijn effectief. Daarom hebben wij een ISAE 3402 type 2 certificaat.

Privacy Waarborg

Dankzij het Gouden Privacy Waarborg van de DDMA heeft jouw organisatie de garantie dat Impress de privacy van jouw klanten respecteren en dat wij er zorgvuldig mee omgaan.

Impress verstuurd jouw post CO2 neutraal

Duurzaam bezorgd

Impress verzendt jouw poststukken duurzaam via PostNL. Dus sturen wij jouw klant een brief, gepersonaliseerd lesmateriaal of een direct mail? Dan doe je dat groen.

Impress mag het Ecovadis Gold certificaat dragen en behoort daarmee tot de top van schone bedrijven ter wereld

Ecovadis Gold

Veel bedrijven zijn bezig met verduurzamen, maar Impress staat nu al in de top drie procent van de meest duurzame bedrijven ter wereld. Daarom hebben wij het Ecovadis Gold certificaat. 

Impress is door Helios gecertificeerd met het FSQS certificaat.

FSQS-NL

Voordat je met een partij in zee gaat, wil je natuurlijk of deze nieuwe partner te vertrouwen is. Daarom is Impress FSQS-NL gecertificeerd. Zo is inkoop minder tijd kwijt, want voor dit certificaat is alles gecheckt en gevalideerd.