Start vandaag met omni-channel klantcommunicatie en verbeter de klantervaring op alle communicatiekanalen die je gebruikt. Impress helpt je daarbij en gebruikt daarvoor de door Aspire en Gartner bekroonde software van Quadient. De wereld verandert namelijk steeds sneller en de concurrentie neemt alleen maar toe. Voor het succes van je bedrijf is het cruciaal dat deze bijblijft en het liefst natuurlijk vooroploopt.
Impress integreert de software van Quadient naadloos met bronnen en software die je al gebruikt. Zo kan je snel beginnen met gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie.
Je communicatieafdeling kan dankzij de software van Quadient in enkele minuten de klantervaring verbeteren, met minimale ondersteuning van je IT-afdeling.
Dankzij slimme technologieën kan je snel een digital-first klantervaring neerzetten, verbeteren en versnellen. Zo maak je de klantverwachting niet alleen waar, je overtreft deze.
De software van Quadient is als een brug tussen jouw bedrijf en je klanten. Met behulp van het platform van Quadient wordt elk bericht persoonlijk en zet je bijvoorbeeld e-mail, sms en zakelijke post effectief in.
Met als gevolg:
De markt verandert snel. Met de software van Quadient heeft je team zelf alles in huis om berichten aan te passen aan nieuwe marktontwikkelingen en klantverwachtingen.
Je team wordt hierdoor onafhankelijk van IT. Met als gevolg dat zij binnen enkele minuten klantcommunicatie kunnen opzetten en verspreiden. Je klanten ontvangen zo berichten niet alleen sneller, maar je bedrijf kan zo proactief inspelen op nieuwe klantbehoeften.
Met de software van Quadient helpt Impress jouw bedrijf het maximale uit je omni-channel klantcommunicatie te halen en deze te verbeteren. Dat doen wij door:
En met elke nieuwe versie van de Quadient-software krijgt Impress meer mogelijkheden om je daarbij te helpen. Zo helpen wij je bedrijf niet alleen te voldoen aan de verwachtingen van de klant, maar deze te overtreffen.
Met de software van Quadient bouw, personaliseer, beheer en publiceer je zelf eenvoudig het ontwerp van jouw klantcommunicatie.
Alle aanpassingen die je collega’s doen worden door de Quadient software bijgehouden. Zo werkt je organisatie volledig compliant met certificeringen en volgens de wet- en regelgeving.
Impress integreert de software van Quadient met de software die je al gebruikt. Hierdoor kan je eenvoudig gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie opzetten.
Met de software van Quadient stuur je eenvoudig gepersonaliseerde e-mail-, sms- en WhatsApp-berichten. Je fysieke Direct Marketing print Impress in huis in Woerden.
Vervang je fysieke formulieren en statische Pdf’s. De formulieren en interactieve documenten van Quadient passen zich namelijk aan elk schermformaat aan. Bovendien integreer je ze in je bestaande digitale platformen.
Je kiest zelf hoeveel ondersteuning je vanuit Impress wilt hebben. Laat onze IT’ers en Communication Designers voor je aan de slag gaan of doe alles helemaal zelf. Jij bepaalt.
Wij vinden, omni-channel klantcommunicatie is geen keuze meer, maar een noodzaak. Met de software van Quadient helpt Impress jouw bedrijf de transitie van traditionele naar digitale klantcommunicatie te versnellen.
Met de technologie van Quadient kunnen wij de tijd en de inspanning die je hiervoor nodig hebt tot wel negentig procent verminderen.
Hierdoor is jouw bedrijf in staat snel te handelen en te innoveren. Met een voorsprong in je branche tot gevolg.
Impress biedt jouw bedrijf een totaaloplossing. Van ontwerp tot levering en van tracking tot archivering van inhoud, gegevens en geschiedenis. Impress doet het allemaal voor je.
Daarnaast integreert Impress de software van Quadient met de platformen die je al gebruikt. Zo kan je snel je bestaande sjablonen en data inzetten en start je bedrijf al vlot met gepersonaliseerde omni-channel klantcommunicatie.
Alle diensten van Impress en Quadient voldoen aan de hoogste eisen en worden continu gemonitord, zodat dit ook zo blijft. Deze claim bewijzen wij met een ISO 9001 certificaat.
Quadient en Impress zijn beide ISO 14001 gecertificeerd. Onze impact op het milieu nemen wij dus serieus. Daarom analyseren wij onze uitstoot en verbeteren ons zelf continu.
Jouw data is veilig bij Quadient en bij Impress. Daar kan je op vertrouwen. Wij borgen al onze ICT-processen. Daarom zijn wij ISO/IEC 27001 gecertificeerd.
De beveiliging van zorginformatie vraagt extra aandacht. Dat deze informatie bij ons veilig is, bewijst Impress met ons NEN 7510 certificaat.
Het uitbesteden van IT brengt risico’s met zich mee. Maar bij Impress is alles op order. De benodigde maatregelen bestaan en deze zijn effectief. Daarom hebben wij een ISAE 3402 type 2 certificaat.
Dankzij het Gouden Privacy Waarborg van de DDMA heeft jouw organisatie de garantie dat Impress de privacy van jouw klanten respecteren en dat wij er zorgvuldig mee omgaan.
Impress verzendt jouw poststukken duurzaam via PostNL. Dus sturen wij jouw klant een brief, gepersonaliseerd lesmateriaal of een direct mail? Dan doe je dat groen.
Veel bedrijven zijn bezig met verduurzamen, maar Impress staat nu al in de top drie procent van de meest duurzame bedrijven ter wereld. Daarom hebben wij het Ecovadis Gold certificaat.
Voordat je met een partij in zee gaat, wil je natuurlijk of deze nieuwe partner te vertrouwen is. Daarom is Impress FSQS-NL gecertificeerd. Zo is inkoop minder tijd kwijt, want voor dit certificaat is alles gecheckt en gevalideerd.
Impress helpt je bedrijf besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Wij doen altijd een stapje extra en proberen continu onze voetafdruk op het milieu te verkleinen. Ten slotte ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag natuurlijk ook, net als het maken van een online afspraak.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden