Interactieve documenten van Impress

Trek de aandacht van je klanten met interactieve documenten van Impress. Stuur bijvoorbeeld slimme rekeningen, dynamische aanmaningen en andere kritieke communicatie. Deze terugkerende berichten zijn perfect geschikt om de relatie met je klant verder te verdiepen, de omzet te verhogen en kosten te besparen.

Bespaar op de back office

Een interactief document van Impress vertelt precies wat je klant wil weten. Is er iets onduidelijk? Dan is de klantenservice niet nodig. Je klant roept namelijk met een klik zelf de uitleg op.

Impress helpt kostenbesparen op de back office
De klantervaring analyse van Impress zorgt voor klanten die meer tevreden zijn

Verbeter de relatie met je klant

Een foto zegt meer dan duizend woorden en een interactief document is uitermate geschikt om je verhaal visueel te vertellen. Gebruik bijvoorbeeld video, dynamische grafieken en andere interactieve elementen. Zo word je beter begrepen en kan de klant sneller zijn antwoord vinden.

Verhoog de omzet

Een interactief document is uitermate geschikt voor up- en cross-selling. Je toont bijvoorbeeld eenvoudig extra producten of diensten die voor de specifieke klant interessant zijn, waarna de klant deze zelf eenvoudig kan afsluiten. Een uitbreiding van een abonnement of extra verzekering is dus zo verkocht, afgesloten en verwerkt.

Impress helpt jou bedrijf de omzet te verhogen door je communicatieprocessen te verbeteren en door kosten te besparen.
Impress helpt je met interactieve documenten besparen op papier en porto

Bespaar op papier

Papier en porto wordt alleen maar kostbaarder. Je moet daarom bewust omgaan met welke documenten je door de printstraat laat gaan. Stuur je een digitaal en interactief document van Impress, dan beheers je deze kostenpost beter.

6 redenen om voor interactieve documenten van Impress te kiezen

1. Digitaal is beter voor het milieu

Verandert er iets aan de voorwaarde van een product? Is de huisstijl van je organisatie aangepast? Dankzij de interactieve documenten van Impress hoef je niet je gehele voorraad briefpapier weg te gooien.

2. Inzicht in je documenten

Via ons dashboard zie je de status van al je documenten. Zo weet je precies welke documenten ondertekend zijn en welke niet. Zo gaat jouw salesteam aan de slag met de taken die aandacht nodig hebben.

3. Je brieven komen altijd aan

Komt een digitale brief niet aan? Afhankelijk van je wensen kunnen wij je brief printen en per post versturen. Dit kan al met één enkele brief. Het is zelfs mogelijk om digitale bijlage als on demand brochure geprint mee te sturen.

4. Het is veilig

Onze interactieve documenten zijn veilig. Alles wat wij bouwen wordt voor publicatie uitvoerig door ons zelf en door een externe partner gecontroleerd op zwakheden. Wij werken geheel conform onze ISO/IEC27001 en NEN7510 certificeringen. 

5. Digitaal ondertekenen

Je klant kan eenvoudig en snel contracten digitaal ondertekenen. In niet meer dan drie stappen is het geregeld en het werkt op elk apparaat. Bovendien is alles voor je bedrijf geheel juridisch sluitend.

6. Je klant doet het zelf

Van het aanvragen van contracten tot het zoeken van antwoorden op vragen, je klant kan het allemaal zelf. Een interactief document zorgt voor minder aanvragen bij je klantenservice, omdat je de meest voorkomende klantgerichte processen digitaal afhandelt.

FAQ over de interactieve documenten van Impress

Wat hebben jullie van onze IT nodig?

Dit is afhankelijk van wat wij met onze interactieve documenten voor jullie mogen oplossen. Doorgaans kunnen wij binnen enkele weken een interactief document ontwikkelen, zonder dat wij tijd nodig hebben van je IT-afdeling.

Impress ontwikkeld de oplossing voor een betere klantcommunicatie zelf

Op welke apparaten werken deze documenten?

Al onze interactieve documenten werken op smartphone, tablet en computer. Wij ontwikkelen altijd volgens het mobile first principe, omdat het merendeel van de communicatie tegenwoordig via smartphones verloopt.

Is een digitaal document wel veilig?

Een interactief document van Impress is veilig. Voordat het document beschikbaar komt testen wij alles op zwakheden, vervolgens doet een externe partner die nogmaals. Wij zijn volledig ISO/IEC27001 en NEN7510 gecertificeerd. Het interactieve document en ook eventuele bijlagen kunnen wij beveiligen, zodat deze alleen toegankelijk zijn voor de desbetreffende klant.

Bij Impress is de informatie over jouw klant veilig
Impress kan binnen enkele weken jouw communicatie gedigitaliseerd hebben of binnen een dag je uitje voor Direct Marketing produceren

Hoelang duurt het voordat wij aan de slag kunnen?

Dit is altijd afhankelijk van de oplossing die je zoekt, maar wij verwachten een interactief document binnen enkele weken op te leveren.