Met Customer Communication Management beheert je organisatie alle berichten en communicatiekanalen op een centrale plek. Klanten kunnen daarnaast met jouw organisatie communiceren, zoals zij dat willen. Zo bereik je jouw klanten niet alleen op het juiste moment, maar ook via het kanaal dat zij willen en met een boodschap die bij hen past.
In een competitieve markt is een perfecte klantervaring onmisbaar. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Met Customer Communication Management. Zo verstuur je jouw berichten op het juiste moment, via het juiste kanaal en met een boodschap op maat.
Een aanpassing doorvoeren in de fysieke en digitale berichten kosten nu veel tijd, omdat de communicatie verspreidt staat over meerdere platformen en tools. Met CCM los je dat op, omdat alle inhoud en templates gebruikmaken van dezelfde bron.
De identiteit van jouw bedrijf is kostbaar. Daarom kan je met CCM eenvoudig bepalen wat een medewerker in het platform kan doen en wie welke wijziging moet controleren. Zo heb je altijd een gestroomlijnd, transparant en compliant audit trail.
De berichten die je organisatie uitstuurt moeten zo klantgericht mogelijk zijn. Daarom koppelen wij jouw Customer Communicatie Management platform aan de systemen die je al gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan:
Customer Communication Management is de manier om de identiteit van je bedrijf te beschermen. Het platform bewaart namelijk alle inhoud, van tekst tot afbeelding, en zorgt ervoor dat alles in lijn is met jouw huisstijl.
Wil een collega iets aanpassen? Dan kan deze dat eenvoudig doen via een online omgeving. Wat de collega kan bepaal je zelf, net als wie de wijziging controleert.
Al je communicatiekanalen worden gevoed door de teksten en afbeeldingen die je centraal beheert. Je collega’s kunnen hierdoor efficiënt werken vanuit een systeem. Het delen van artikelen, nieuwsbrieven en facturen gaat zo veel gemakkelijker. Het knip-en-plak-werken is zo dus echt verledentijd.
Met Customer Communication Management staan je klantgegevens niet langer verspreidt over verschillende systemen. Ze leven op één centrale plek.
Blijf effectief communiceren met je klant terwijl je volledig de wet en regelgeving volgt. Je CISO zal blij zijn.
Dankzij Customer Communication Management kan je jouw processen opschalen, zonder de kwaliteit en personalisatie van je berichten te verliezen.
De inhoud van jouw berichten worden vanuit een centrale plek ‘gevoed’. Je medewerkers werken niet langer in allerlei verschillende tools.
Customer Communication Management faciliteert meer dan het verzenden van jouw bericht. CCM maakt van jouw communicatie een waardevol gesprek.
Alle berichten en kanalen meet je in één systeem. Zo krijg je unieke inzichten waardoor je de communicatie écht kan optimaliseren.
Impress neemt databeveiliging serieus, daarom werken wij volgens verschillende internationale standaarden. Zo is Impress ISO27001 gecertificeerd, waarmee wij bewijzen dat wij onze informatiebeveiliging op orde hebben en houden.
Daarnaast zijn wij NEN7510 gecertificeerd. Dankzij dit certificaat kunnen wij ook zorginstellingen helpen met hun communicatievraagstukken. Impress heeft nog meer ‘diploma’s’ in bezit. Deze vind je hier.
De exacte duur is natuurlijk afhankelijk van de specifieke wensen. Echter kunnen wij doorgaans binnen enkele weken jouw Customer Communication Management platform up and running hebben.
Ons platform ondersteunt de kanalen die jij nodig hebt. De meest voorkomende kanalen zijn natuurlijk e-mail, SMS en fysieke brieven. Maar er zijn zo veel meer mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan WhatsApp Business, portalen en de in-box van Mijn Overheid.
Impress helpt je bedrijf besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Wij doen altijd een stapje extra en proberen continu onze voetafdruk op het milieu te verkleinen. Ten slotte ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag natuurlijk ook, net als het maken van een online afspraak.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden