De klantcommunicatie centraal met Customer Communication Management.

Met Customer Communication Management beheert je organisatie alle berichten en communicatiekanalen op een centrale plek. Klanten kunnen daarnaast met jouw organisatie communiceren, zoals zij dat willen. Zo bereik je jouw klanten niet alleen op het juiste moment, maar ook via het kanaal dat zij willen en met een boodschap die bij hen past.

Zet je klant centraal met customer communication management

Zet je klant centraal

In een competitieve markt is een perfecte klantervaring onmisbaar. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Met Customer Communication Management. Zo verstuur je jouw berichten op het juiste moment, via het juiste kanaal en met een boodschap op maat.

Maak minder kosten met CCM.

Bespaar op de kosten

Een aanpassing doorvoeren in de fysieke en digitale berichten kosten nu veel tijd, omdat de communicatie verspreidt staat over meerdere platformen en tools. Met CCM los je dat op, omdat alle inhoud en templates gebruikmaken van dezelfde bron.

Dankzij Customer Communication Management werk je volledig compliant

Werk volledig compliant

De identiteit van jouw bedrijf is kostbaar. Daarom kan je met CCM eenvoudig bepalen wat een medewerker in het platform kan doen en wie welke wijziging moet controleren. Zo heb je altijd een gestroomlijnd, transparant en compliant audit trail.

Koppel met de software die je organisatie al gebruikt

De berichten die je organisatie uitstuurt moeten zo klantgericht mogelijk zijn. Daarom koppelen wij jouw Customer Communicatie Management platform aan de systemen die je al gebruikt. Denk bijvoorbeeld aan:

Wij koppelen ons Customer Communication Management platform aan de software die je gebruikt.
Met Customer Communication Management bescherm je jouw merk

Bewaak de unieke identiteit van je bedrijf

Customer Communication Management is de manier om de identiteit van je bedrijf te beschermen. Het platform bewaart namelijk alle inhoud, van tekst tot afbeelding, en zorgt ervoor dat alles in lijn is met jouw huisstijl.

Wil een collega iets aanpassen? Dan kan deze dat eenvoudig doen via een online omgeving. Wat de collega kan bepaal je zelf, net als wie de wijziging controleert.

Helpen de tijd van je medewerkers besparen

Al je communicatiekanalen worden gevoed door de teksten en afbeeldingen die je centraal beheert. Je collega’s kunnen hierdoor efficiënt werken vanuit een systeem. Het delen van artikelen, nieuwsbrieven en facturen gaat zo veel gemakkelijker. Het knip-en-plak-werken is zo dus echt verledentijd.

Met CCM kunnen je medewerkers effectiever werken.

6 reden om vandaag met Customer Communication Management te starten.

1. Alle klantgegevens op een plek

Met Customer Communication Management staan je klantgegevens niet langer verspreidt over verschillende systemen. Ze leven op één centrale plek.

2. Volledig compliant in contact

Blijf effectief communiceren met je klant terwijl je volledig de wet en regelgeving volgt. Je CISO zal blij zijn.

3. Je communicatie wordt schaalbaar

Dankzij Customer Communication Management kan je jouw processen opschalen, zonder de kwaliteit en personalisatie van je berichten te verliezen.

4. Je bedrijf werkt efficiënter

De inhoud van jouw berichten worden vanuit een centrale plek ‘gevoed’. Je medewerkers werken niet langer in allerlei verschillende tools.

5. Klanten zijn meer betrokken

Customer Communication Management faciliteert meer dan het verzenden van jouw bericht. CCM maakt van jouw communicatie een waardevol gesprek.

6. Analyseer en krijg inzichten

Alle berichten en kanalen meet je in één systeem. Zo krijg je unieke inzichten waardoor je de communicatie écht kan optimaliseren.

3 veel voorkomende vragen over Customer Communication Management.

Hoe beveiligen jullie het Customer Communication Management platform?

Impress neemt databeveiliging serieus, daarom werken wij volgens verschillende internationale standaarden. Zo is Impress ISO27001 gecertificeerd, waarmee wij bewijzen dat wij onze informatiebeveiliging op orde hebben en houden.

Daarnaast zijn wij NEN7510 gecertificeerd. Dankzij dit certificaat kunnen wij ook zorginstellingen helpen met hun communicatievraagstukken. Impress heeft nog meer ‘diploma’s’ in bezit. Deze vind je hier.

Impress houdt jouw klantinformatie veilig
Binnen enkele werken kan je met het Customer Communicatie Management platform aan de slag.

Hoe snel kunnen wij met jullie platform aan de gang?

De exacte duur is natuurlijk afhankelijk van de specifieke wensen. Echter kunnen wij doorgaans binnen enkele weken jouw Customer Communication Management platform up and running hebben.

Welke kanalen ondersteunt jullie CCM-platform?

Ons platform ondersteunt de kanalen die jij nodig hebt. De meest voorkomende kanalen zijn natuurlijk e-mail, SMS en fysieke brieven. Maar er zijn zo veel meer mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan WhatsApp Business, portalen en de in-box van Mijn Overheid.

Impress kan al je kanalen aan het Customer Communicatie Management platform koppelen.