Al je kanalen op één lijn met Direct Marketing van Impress

Met Direct Marketing van Impress bereik je de juiste doelgroep, op het juiste moment, met het juiste middel en met de juiste boodschap. De kracht van een goede campagne zit hem in een uitstekende samenwerking tussen jouw digitale en fysieke direct mail uitingen, eenvoudig beheer en uitstekende rapportages.

Haal alles uit je budget

Je marketingbudget is heilig. Wij helpen je er het maximale uit te halen. Dus elk bericht dat je verstuurt is persoonlijk en specifiek op maat voor dat ene contact in je database.

Direct Marketing van Impress werkt volledig voor de AVG-regelgeving.

Veilig en accuraat

Jouw klantdata is kostbaar. Daarom gaan wij zorgvuldig met jouw informatie om. Dat bewijzen wij met onze certificaten. Daarnaast zijn onze processen voor een 99,999% accuraat.

Snel geleverd

Speed is key! De markt en de concurrentie zitten namelijk niet stil. Daarom zetten wij alles op alles om al jouw uitingen in jouw Direct Marketing campagne direct of de volgende dag te versturen.

Gepersonaliseerde direct marketing

Met één boodschap voor je gehele doelgroep kom je tegenwoordig niet meer weg. Elke individuele ontvanger verdient dus klantcommunicatie die is afgestemd op interesses, behoeften en wensen. Wij helpen je de data te verkrijgen en te gebruiken. Dit doen wij bijvoorbeeld door de software die je  al gebruikt aan ons platform te koppelen. 

Alle uiting die je voor Direct Marketing kan gebruiken zijn gepersonaliseerd.
Met Direct Marketing van Impress zorg je er eenvoudig voor dat e-mail en direct mail op elkaar aansluiten en elkaar versterken.

Combineer digitaal met direct mail

Benut de voordelen van elk kanaal. Start bijvoorbeeld je direct marketingcampagne digitaal en maak hem af met  een Direct Mail. Zo bereik je ook de mensen achter een niet werkend e-mailadres of overvolle in-box. Zo is je bereik maximaal en laat je geen contact onbenut.

Laat je direct marketing opvallen

De in-box van je doelgroep stroomt over van de e-mails, maar er wordt minder post verstuurd. De lege deurmat is dus een kans, zeker als je een digitale uiting combineert met post. Met ons platform kan dit. Stuur eenvoudig krachtige e-mails en fysieke uitingen met één uniforme boodschap voor een maximaal bereik en interactie. Je beheert alles eenvoudig vanaf een centrale plek.

Jouw direct mail valt op op de deurmat van jouw klant.

6 redenen om voor Direct Marketing van Impress te kiezen.

1. Je bent volledig ontzorgd

Direct Marketing van Impress stemmen wij af op wat je organisatie nodig heeft. Lever jij de adressen aan en verrijken wij de data? Koppelen wij jouw systemen direct aan ons CCM-platform? Mis je nog een e-mailplatform? Wij regelen het voor je. Verwerken wij daarna ook de respons.

2. Wij werk met flexibele oplages

Ga je e-mails versturen, maar kan je hierdoor een segment in je doelgroep niet bereiken? Stuur een brief. Onze printers gaan al bij één uiting voor je draaien. Dus uitstekend geschikt voor het kleine gedeelte van je doelgroep die je via de e-mail niet bereiken kan.

3. Wij verwerken de reacties

Stuurt de ontvanger van je direct mail een antwoordkaart terug of komt je brief retour? Als je wil kunnen wij dat voor je verwerken en digitaal aanleveren. Zo is je klantenbestand altijd up-to-date. 

4. Alles is eenvoudig te gebruiken

Met ons platform beheer jij je Direct Marketing campagnes op een centrale plek, segmenteer je contacten en bouw je interactiebomen. Dit zorgt voor een uniforme boodschap, een effectief kostenbeheer en maximale impact.

5. Het ondersteunt je multi-channel strategie

Elke doelgroep vraagt niet alleen om zijn eigen boodschap, maar ook om zijn eigen benadering. Zo reageert het ene segment beter op e-mail, terwijl de ander beter op een fysieke uiting reageert. Met ons platform beheer en automatiseer je alles op één centrale plek. 

6. Altijd toegang tot uitgebreide rapportages

Het is belangrijk dat je van elke campagne leert. Daarom biedt ons platform uitgebreide rapportages. Analyseer bijvoorbeeld de afgeleverde, geopende en geklikte berichten. Maar kijk ook naar de hoeveelheid fysiek verstuurde uitingen en zie wat de reacties daarop zijn.

Deze klanten kiezen al voor Direct Marketing van Impress

Veel gestelde vragen over onze Direct Marketing

Is Direct Marketing van Impress conform de AVG?

Ja, wij werken volgens de regels van de AVG. Al onze processen, procedures en certificeringen zijn daarop afgestemd. Zo weet jij zeker dat wij juist met privacygevoelige gegevens om gaan. Onze processen zijn zelfs zo veilig dat wij ook de zorg en financiële instellingen mogen helpen.

Direct Marketing van Impress werkt volledig voor de AVG-regelgeving.
Een e-mail of direct mail kunnen al de volgende dag al de deur uit zijn.

Hoe snel kunnen jullie produceren?

Dat is afhankelijk van je direct marketingcampagne en de uiting die je wil versturen. Het belangrijkste is dat je uitingen actueel zijn en goed meegaan in je campagne. Voor direct mail hanteren wij doorgaans de regel; voor 11 uur aangemeld de volgende dag verstuurd.

Direct Mail is toch vervuilend?

Wij produceren alleen wat je campagne nodig heeft. Hierdoor verspillen wij niets. Daarnaast helpen wij je actief minder inkt te gebruiken. Wij zijn continu bezig onze productie verder te verduurzamen. Dat lukt al aardig. Volgens Ecovadis behoren wij tot de top drie procent van de 100.000 bedrijven die zij wereldwijd onderzocht hebben.