Ga naar de inhoud

Impress helpt jouw bedrijf persoonlijk te communiceren.

Wij bij Impress vinden dat een hechte relatie met jouw contacten rust op een persoonlijke benadering. Met effectieve gepersonaliseerde communicatie en efficiƫnte print processen helpen wij jouw bedrijf met relaties bouwen. Zo verbeter je de klantervaring, terwijl je bespaart op je back-office en papier.

Impress helpt jouw organisatie persoonlijk communiceren.

Waar Impress organisaties mee helpt.

Impress helpt kostenbesparen op de back office

Besparen op de back-office

Met interactieve documenten kan je klantenservice zich richten op aanvragen die wat opleveren.

Impress helpt bedrijven klanten een betere klantervaring te bezorgen.

De klantervaring verbeteren

Want een effectieve gepersonaliseerde campagne activeert jouw klanten en leads.

Impress helpt je besparen op papier en porto.

Besparen op papier en porto

Aangezien je met printing on demand alleen de brieven en boeken maakt die nodig zijn.

Impress helpt in de volgende sectoren.

Verzekeraars

Impress werkt voor (semi)-overheid instellingen

(Semi)-overheid

Impress helpt nuts-bedrijven beter te communiceren.

Nuts-bedrijven

Impress produceert on demand lesmateriaal en boeken voor het onderwijs.

Onderwijs

Met trots werkt Impress voor:

Lees onze artikelen

Kom meer te weten over optimale gepersonaliseerde klantcommunicatie en printing-on-demand. Je leest alle artikelen van Impress hier.

Jouw pdf-documenten sluiten mogelijk mensen uit. Ontoegankelijke pdf's vormen namelijk een barriĆØre voor mensen met een beperking. Gelukkig is er een oplossing....
Toegankelijke pdf-documenten worden steeds belangrijker. Met de European Accessibility Act en een groeiend bewustzijn rond inclusiviteit, is het nu tijd om in actie te komen....
Er is een nieuwe Code Reclame via E-mail aangenomen. Er is dus het een en ander verandert op het gebied van het versturen van een...