Klanten snel informeren en betrouwbaar op aanvragen reageren? De dagelijkse communicatie met je klant bestaat uit verschillende kanalen, systemen en content. Fysiek, digitaal of een gecombineerd? Wij verwerken en versturen je transactionele communicatie veilig, betrouwbaar en snel.
Met onze slimme oplossingen heb je altijd zicht op wat wij produceren, verwerken en verzenden. Welk bericht versturen wij fysiek en welk gaat digitaal? Wij houden je altijd op de hoogte.
Fysieke en digitale communicatie werken bij ons altijd samen. Je kiest zelf welk kanaal wij gebruiken. Bij print werken wij volledig whitepaper, zodat wij geen voorbedrukt materialen voor je hoeven op te slaan.
Wij richten jouw transactionele communicatie slim in. Bijvoorbeeld door je transactie e-mail en DM aan elkaar te knopen. Zo gebruik je voor je berichten altijd eenvoudig het voorkeurskanaal van je klant.
Verstuur je belangrijke documenten, zoals facturen, polisvoorwaarden en Uniforme Pensioen Overzichten (UPO)? Dan is het cruciaal dat de juiste persoon het juiste document ontvangt.
Dankzij closed loop is jouw transactionele communicatie:
Jouw klanten ontvangen graag jouw berichten op het moment en via het kanaal dat zij graag willen. Zet je nu vooral in op fysiek transactie mail? Wens je echter over te stappen naar digitale kanalen, zoals e-mail? Wij zorgen ervoor dat je klant eenvoudig overstapt naar transactionele e-mail.
Wij bieden je geavanceerde stukken gereedschap. Zo ontvangen jouw klanten niet alleen je transactionele communicatie, ze lezen het ook.
Komt je e-mail wel aan? Klikt je klant alleen niet op de knop naar de mijn-omgeving? Dan stuur wij automatisch een herinnering.
Kies hiervoor hetzelfde kanaal of zet een andere in. Zo maak je van één transactioneel bericht een uniek klanttraject.
Dankzij een persoonlijke QR-code kan je zien welke brieven klaar zijn. Je ziet ook welke nog in de wachtrij staan. Staat er een fout in de brief? Dankzij de code kan je zelf deze specifieke brief uit de productie halen, aanpassen en opnieuw aanbieden.
Promotionele berichten, Direct Mails of Transactie Mails wij printen alles duurzaam, respecteren arbeidsrechten en kopen duurzaam in. Wij zijn hierdoor Ecovadis Silver gecertificeerd.
Al jouw uitgaande berichten sturen wij digitaal door naar je archief of CRM. Zo heeft jouw klantondersteuning altijd toegang tot een volledig overzicht van alle communicatie. Je klant kan daarnaast alles terugvinden in jouw mijn-omgeving.
Het is wettelijk verplicht dat al je brieven, e-mails en andere berichten voor iedereen toegankelijk zijn. Dat regelen wij dus ook voor je. Zo werken bijvoorbeeld je pdfβs met schermlezers en kan men formulieren met een toetsenbord bedienen.
Al onze processen zijn zorgvuldig opgezet en beschermen de informatie van jouw organisatie en jouw klanten. Deze processen worden intern en extern geaudit. Wij zijn onder andere ISO27001, NEN7510 en ISAE3402 gecertificeerd.
Komt er een reactie op een transactioneel bericht? Dan kunnen wij deze reacties classificeren en voor je afhandelen. Handgeschreven reacties worden door onze medewerkers verrijkt en vervolgens verwerkt. Wij leveren je altijd betrouwbare informatie aan.
Transactionele communicatie zijn service- en andere berichten die je organisatie automatisch richting een klant verstuurt. Dit gebeurt na een aanvraag of een specifieke gebeurtenis. Je organisatie kan deze digitaal en fysiek versturen. Wel kanaal je kiest is geheel afhankelijk van wat je organisatie wil of wat de klant wenst.
Impress faciliteert alle vormen van transactionele communicatie. Met de oplossingen van Quadient en Deployteq zorgen wij voor een veilige en betrouwbare verwerking.
Wij zorgen er daarnaast ook voor dat je berichten aankomen. Deze platformen bieden namelijk het hoogste niveau aan deliverability. Je kan er dus op vertrouwen dat jouw e-mails bij je klanten aankomen.
Voor alle fysieke transactionele communicatie werken wij met de meest geavanceerde printers, couverteermachines en sealers. Hierdoor zien al jouw brieven, facturen en polissen er strak uit en respecteren wij de huisstijl.
Wij verzorgen al meer dan dertig jaar transactionele communicatie voor een breed scala aan bedrijven. Wij hebben dus jarenlange ervaring en hebben een betrouwbare infrastructuur.
Impress helpt je bedrijf besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Wij doen altijd een stapje extra en proberen continu onze voetafdruk op het milieu te verkleinen. Ten slotte ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord.Β Bellen mag natuurlijk ook, net als het maken van een online afspraak.Β
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden