Maak klantcommunicatie toegankelijk voor iedereen en verbeter je processen. Dat doen wij met onze UX/UI-analyse. Wij bekijken jouw klanttrajecten, zodat je kan beginnen met het verbeteren van de klantervaring.
Vervolgens kijken wij samen welke klantcommunicatie wij digitaal kunnen maken. Verder helpen wij je processen te verbeteren, zodat je organisatie meer uit de budgetten haalt.
Al je klanten bereiken? Ook die met een beperking? Wij analyseren de kansen, komen met advies en bieden oplossingen. Zo communiceer je volledig volgens de European Accessibility Act (EAA).
Gaat veel van je budget op aan moeilijke processen? Kan je vacatures niet vullen? Laat ons onderzoeken welke processen je het beste kan automatiseren. Zo kan je meer met minder.
Post werkt! Maar moet al je communicatie nog wel fysiek? Plak je nog zelf postzegels? Dat lossen wij op. Wij zetten je berichten over naar digitaal en verwerken en versturen de laatste poststukken voor je.
Stroomlijn je processen in je backoffice. Verwijder de frictie door handmatige acties te vervangen door slimme automatische processen. Zo maakt je bedrijf minder kosten, omdat je personeel minder tijd kwijt is aan handmatige handelingen.
Stop met onnodige papieren communicatie met je klanten. Zet dit kanaal in waar het écht waarde toevoegt. Beheer al je communicatie en kanalen vervolgens centraal op één plek.
Zo communiceer je niet alleen efficiënter. Je beheert alles ook eenvoudiger. En met de slimme oplossingen van Quadient maken wij ook al je berichten voor iedereen toegankelijk.
Zo bespaar je op de kosten en verbeter je de aflevering van jouw boodschap bij al jouw contacten.
Alleen papieren communicatie veroorzaakt onnodige frictie. Dit kanaal is niet toegankelijk voor al je klanten. Laat daarom je klanten zelf kiezen of ze een fysieke brief of een e-mail willen ontvangen. Zo verbeter je de klantervaring en haal je wrijving weg.
Verander facturen, afschrijvingen en andere slecht presterende berichten in waardevolle, dynamische en toegankelijke klantcommunicatie. Zo vergroot je het effect van elk contact.
Biedt daarnaast verschillende kanalen aan. Laat vervolgens klanten zelf kiezen welk deze wil gebruiken. Jij beheert alle kanalen eenvoudig met onze Customer Communication Management oplossingen.
Verlaag de kosten door je klantcommunicatie ook digitaal af te leveren. Zo bespaar je op het afdrukken en verzenden van post.
Digitale communicatie is daarnaast ook goed toegankelijk te maken voor al je klanten. Hierdoor maakt je boodschap meer impact.
Nieuwe klanten werven wordt steeds kostbaarder. Maak de interactie met je klant daarom boeiender, intuïtiever en eenvoudiger. Ga dus voor waarde toevoegen.
Hoe doe je dat?
Bijvoorbeeld door te communiceren via het kanaal dat de voorkeur heeft van de klant. Zo blijven klanten langer bij je en wordt up- en cross-selling eenvoudig.
Houdt de gegevens van je klanten veilig. Onze producten en diensten voldoen aan de laatste beveiligingsprotocollen en normeringen.
Zo weet je zeker dat je al je klantcommunicatie toegankelijk, veilig en privé verstuurt. Gebruik bijvoorbeeld de Berichtenbox van de overheid, zet DigiD in of beveilig je communicatie met 2FA.
Verstuur eenvoudig boeiende, interactieve communicatie en biedt deze op maat aan. Zo ziet je klant alleen de informatie die van toepassing is. Wil je klant over gaan tot actie? Dan maakt het niet uit welk kanaal deze gebruikt.
Alle berichten geven de ontvanger de mogelijkheid om bijvoorbeeld een aankoop te doen of een bericht achter te laten. Zo kan dit bij een fysiek bericht met een slimme QR-code. En bij een e-mail of Whatsapp-bericht met de bekende link.
Vanaf juni 2025 is het wettelijk verplicht dat organisatie hun klantcommunicatie toegankelijk maken voor iedereen.
Dat betekent dat al je berichten voor iedereen waarneembaar, bedienbaar, begrijpelijk en robuust moet zijn.
Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Wij verwachten een project al met drie maanden op te kunnen leveren.
Ons pakket aan mogelijke oplossingen is divers. Wij maken bijvoorbeeld:
Daarbij is personaliseren altijd het sleutelwoord.
Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Maar zoals eerder genoemd, kunnen wij binnen enkele weken een oplossing ontwikkelen. Hiervoor vragen wij minimaal tot geen tijd van je interne IT-team.
Wij bouwen oplossingen voor uitdagingen die wij geïsoleerd kunnen doorvoeren. Zo voorkomen wij dat hele processen in je bedrijf stil komen te liggen. De projecten zijn daardoor kleiner, waardoor deze sneller klaar zijn en vlotter resultaat opleveren.
Impress helpt je bedrijf besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Wij doen altijd een stapje extra en proberen continu onze voetafdruk op het milieu te verkleinen. Ten slotte ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag natuurlijk ook, net als het maken van een online afspraak.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden