Verbeter de klantervaring met ons UX/UI-analyse. Samen met jouw team of afdeling analyseren wij het klanttraject, zodat je kan beginnen met het verbeteren van de klantervaring. Vervolgens kijken wij samen welke digitale en interactieve oplossingen jij het beste kan inzetten. Een eerste stap in jouw CX-verbeteringsprogramma.
Stroomlijn je processen in je backoffice. Verwijder de frictie door je oude processen te vervangen met een digitale oplossing. Zo heeft je bedrijf minder kosten, omdat je personeel minder tijd kwijt is aan handmatige handelingen.
Stop met onnodige papieren communicatie met je klanten. Zo vertraag je namelijk je klanttrajecten. Gebruik moderne, digitale oplossingen. Zo communiceer je efficiënter, bespaar je op de kosten en verbeter je de aflevering van jouw boodschap.
Papieren communicatie veroorzaakt onnodige frictie. Verbeter de klantervaring door deze wrijving weg te nemen. Dit doe je met behulp van efficiënte bedrijfsprocessen. Zo behoud jij je klanten beter en leveren ze ook meer op.
Verander facturen, afschrijvingen en andere slecht presterende klantcommunicatie in waardevolle, dynamische en interactieve berichten. Maximaliseer het effect van het contact.
Stuur daarom boodschappen via het kanaal dat de voorkeur heeft van jouw klant.
Verlaag de kosten door je communicatie digitaal af te leveren. Zo bespaar je niet alleen op het afdrukken en verzenden van post, digitale oplossingen maximaliseren daarnaast de impact van je boodschap. Het stimuleert ook de ‘selfservice’ van je klant, waardoor je het verkeer naar je callcenter vermindert.
Maak de interactie met je klant boeiender, intuïtiever en eenvoudiger. Dit doe je door te communiceren via het kanaal dat de voorkeur heeft van jouw klant. Zo hou je de klant beter vast en wordt up- en cross-selling eenvoudiger.
Beperk beveiligingsrisico’s en stap over naar ons platform. Onze software voldoet aan de laatste beveiligingsprotocollen en normeringen, zodat je al communicatie veilig en privé verstuurt.
Maak boeiende en interactieve communicatie, zodat je klant alleen de informatie ziet die van toepassing is. Wilt je klant over gaan tot actie? Dan kan deze direct reageren, bijvoorbeeld door het doen van een aankoop.
Met onze oplossingen kan je al binnen elke weken aan de slag. Wij vragen minimale tijd van je drukke, interne IT-afdeling.
Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Wij verwachten een project al met drie maanden op te kunnen leveren.
Ons pakket aan mogelijke oplossingen is divers. Wij bouwen bijvoorbeeld klantportalen, landingspagina’s en webapps die interactieve formulieren, overzichten en contracten kunnen tonen. Daarbij is gepersonaliseerd het sleutelwoord. Wij zorgen ervoor dat je klant alleen relevante informatie ziet.
Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Maar zoals eerder genoemd, kunnen wij binnen enkele weken een oplossing ontwikkelen. Hiervoor vragen wij geen tijd van je interne IT-team.
Wij bouwen oplossingen voor uitdagingen die wij geïsoleerd kunnen doorvoeren. Zo voorkomen wij dat hele processen in je bedrijf stil komen te liggen. De projecten zijn daardoor ook kleiner, waardoor het project sneller resultaat oplevert en vlotter klaar is.
Wij helpen je besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Daarom zetten wij altijd een stapje extra, proberen wij continu onze voetafdruk te verkleinen en ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag ook.
Al onze adressen en telefoonnummers vind je hier.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden