Klantervaring analyse door Impress

Verbeter de klantervaring met ons UX/UI-analyse. Samen met jouw team of afdeling analyseren wij het klanttraject, zodat je kan beginnen met het verbeteren van de klantervaring. Vervolgens kijken wij  samen welke digitale en interactieve oplossingen jij het beste kan inzetten. Een eerste stap in jouw CX-verbeteringsprogramma.

Stroomlijn je processen

Stroomlijn je processen in je backoffice. Verwijder de frictie door je oude processen te vervangen met een digitale oplossing. Zo heeft je bedrijf minder kosten, omdat je personeel minder tijd kwijt is aan handmatige handelingen. 

Impress stroomlijnt de interne processen van jouw bedrijf

Verminder papieren communicatie

Stop met onnodige papieren communicatie met je klanten. Zo vertraag je namelijk je klanttrajecten. Gebruik moderne, digitale oplossingen. Zo communiceer je efficiënter, bespaar je op de kosten en verbeter je de aflevering van jouw boodschap. 

Verbeter de klantervaring

Papieren communicatie veroorzaakt onnodige frictie. Verbeter de klantervaring door deze wrijving weg te nemen. Dit doe je met behulp van efficiënte bedrijfsprocessen. Zo behoud jij je klanten beter en leveren ze ook meer op. 

De klantervaring analyse van Impress zorgt voor klanten die meer tevreden zijn

6 redenen om samen met Impress jouw klantervaring te analyseren.

Verander facturen, afschrijvingen en andere slecht presterende klantcommunicatie in waardevolle, dynamische en interactieve berichten. Maximaliseer het effect van het contact. Stuur daarom boodschappen via het kanaal dat de voorkeur heeft van jouw klant. 

Verlaag de kosten door je communicatie digitaal af te leveren. Zo bespaar je niet alleen op het afdrukken en verzenden van post, digitale oplossingen maximaliseren daarnaast de impact van je boodschap. Het stimuleert ook de ‘selfservice’ van je klant, waardoor je het verkeer naar je callcenter vermindert. 

Maak de interactie met je klant boeiender, intuïtiever en eenvoudiger. Dit doe je door te communiceren via het kanaal dat de voorkeur heeft van jouw klant. Zo hou je de klant beter vast en wordt up- en cross-selling eenvoudiger. 

Beperk beveiligingsrisico’s en stap over naar ons platform. Onze software voldoet aan de laatste beveiligingsprotocollen en normeringen, zodat je al communicatie veilig en privé verstuurt. 

Maak boeiende en interactieve communicatie, zodat je klant alleen de informatie ziet die van toepassing is. Wilt je klant over gaan tot actie? Dan kan deze direct reageren, bijvoorbeeld door het doen van een aankoop. 

Met onze oplossingen kan je al binnen elke weken aan de slag. Wij vragen minimale tijd van je drukke, interne IT-afdeling. 

Veel gestelde vragen over onze klantervaring analyse

Hoe snel kunnen jullie leveren?

Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Wij verwachten een project al met drie maanden op te kunnen leveren. 

Hoe snel kan Impress leveren
Impress kan met verschillende oplossingen jouw klantcommunicatie verbeteren

Wat voor oplossingen kunnen jullie leveren?

Ons pakket aan mogelijke oplossingen is divers. Wij bouwen bijvoorbeeld klantportalen, landingspagina’s en webapps die interactieve formulieren, overzichten en contracten kunnen tonen. Daarbij is gepersonaliseerd het sleutelwoord. Wij zorgen ervoor dat je klant alleen relevante informatie ziet.  

Wat hebben jullie van onze IT-afdeling nodig?

Dit is afhankelijk van de pijnpunten die wij voor jullie mogen oplossen. Maar zoals eerder genoemd, kunnen wij binnen enkele weken een oplossing ontwikkelen. Hiervoor vragen wij geen tijd van je interne IT-team. 

Impress ontwikkeld de oplossing voor een betere klantcommunicatie zelf
Impress kan jou helpen om je klantprocessen in kaart te brengen

Wij hebben geen idee waar te beginnen. Hoe kunnen jullie helpen?

Wij bouwen oplossingen voor uitdagingen die wij geïsoleerd kunnen doorvoeren. Zo voorkomen wij dat hele processen in je bedrijf stil komen te liggen. De projecten zijn daardoor ook kleiner, waardoor het project sneller resultaat oplevert en vlotter klaar is.