Bereik de juiste doelgroep, op het juiste moment, met het juiste middel en met de juiste boodschap. Daar zorgt Direct Marketing van Impress voor. De kracht van een goede campagne zit hem in een uitstekende samenwerking tussen jouw digitale en fysieke uitingen, eenvoudig beheer en uitstekende rapportages.
Met één boodschap voor je gehele doelgroep kom je niet meer weg. Elke individuele ontvanger verdient communicatie die geheel is afgestemd op interesses, behoeften en wensen. Wij helpen je de data die je hiervoor nodig hebt te verkrijgen en effectief te gebruiken.
Herhaling is het sleutelwoord. Start je direct marketingcampagne digitaal en maak hem af met print. Zo bereik je ook de mensen achter een niet werkend e-mailadres of overvolle in-box en is je bereik maximaal.
De in-box van je doelgroep stroomt over van de e-mails, maar er wordt minder post verstuurd. De lege deurmat is dus een kans, zeker als je een digitale uiting combineert met post. Met ons platform kan dit. Stuur eenvoudig krachtige e-mails en fysieke uitingen met één uniforme boodschap voor een maximaal bereik en interactie.
Direct Marketing van Impress stemmen wij af op wat je organisatie nodig heeft. Lever jij de adressen aan en verrijken wij de data? Dan gaan wij dat doen. Verwerken wij daarna ook de respons.
Onze printers gaan al bij één uiting voor je draaien. Dus uitstekend geschikt voor het kleine gedeelte van je doelgroep die je via de e-mail niet bereiken kan.
Stuurt de ontvanger van je direct mail bijvoorbeeld een antwoordkaart terug of komt je brief retour? Als je wil kunnen wij dat voor je verwerken en digitaal aanleveren. Zo is je klantenbestand altijd up-to-date.
Met ons platform beheer jij je Direct Marketing campagnes op een centrale plek, segmenteer je contacten en bouw je interactiebomen. Dit zorgt voor een uniforme boodschap, een effectief kostenbeheer en maximale impact.
Elke doelgroep vraagt niet alleen om zijn eigen boodschap, maar ook om zijn eigen benadering. Zo reageert het ene segment beter op e-mail, terwijl de ander beter op een fysieke uiting reageert. Met ons platform beheer je alles op één centrale plek.
Het is belangrijk dat je van elke campagne leert. Daarom biedt ons platform uitgebreide rapportages. Analyseer bijvoorbeeld de afgeleverde, geopende en geklikte berichten. Maar kijk ook naar de hoeveelheid fysiek verstuurde uitingen en zie wat de reacties daarop zijn.
Ja, wij werken volgens de regels van de AVG. Al onze processen, procedures en certificeringen zijn daarop afgestemd. Zo weet jij zeker dat wij juist met privacygevoelige gegevens om gaan.
Dat is afhankelijk van je direct marketingcampagne. Het belangrijkste is dat je uitingen actueel zijn en goed meegaan in je campagne. Voor fysieke uitingen hanteren wij doorgaans de regel; voor 11 uur aangemeld de volgende dag verstuurd.
Wij produceren alleen wat je campagne nodig heeft. Hierdoor verspillen wij niets. Daarnaast helpen wij je actief minder inkt te gebruiken. Wij zijn continu bezig onze productie verder te verduurzamen. Dat lukt al aardig. Volgens Ecovadis behoren wij tot de top vijf procent van de meest duurzame printbedrijven van de wereld.
Wij helpen je besparen op de back-office, je klantervaring te verbeteren en bewust papier te gebruiken. Maar dat doen wij niet met oogkleppen op. Daarom zetten wij altijd een stapje extra, proberen wij continu onze voetafdruk te verkleinen en ondernemen wij altijd met de maatschappij in gedachten.
Stuur vandaag je aanvraag. Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord. Bellen mag ook.
Al onze adressen en telefoonnummers vind je hier.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden
Impress bestaat 30 jaar en dit jubileum vieren wij op vrijdag 12 mei. Hierdoor zijn wij op die dag minder goed bereikbaar. Uiteraard kan je een bericht inspreken of een e-mail aan ons sturen. Wij zullen dan zo snel mogelijk reageren.