Selecteer een pagina

Competence Center

Impress' expertiseteam

Het Competence Center is de plek binnen de Impress organisatie waar gericht gewerkt wordt binnen het domein ‘klantcommunicatie’. In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

 
.NET
.NET
JSON
JSON
jQuery
jQuery
IBM iSeries
IBM iSeries
IBM DB2
IBM DB2
HTML5
HTML5
Google certified
Google certified
Eddoc Weaver
Eddoc Weaver
COBOL
COBOL
Adobe CC
Adobe CC
XMPie
XMPie
GMC
GMC
Clang
Clang
DocBridge® Pilot
DocBridge® Pilot
Human Inference | Data Cleaner
Human Inference | Data Cleaner
Quadient
Quadient
Lightspeed
Lightspeed
 

Dé basis voor gepersonaliseerde communicatie

Data vormen één van de belangrijkste grondstoffen voor een succesvolle direct marketing campagne. Wanneer u in het bezit bent van volledige en actuele informatie over uw klanten, kunt u hen persoonlijk en efficiënt te bereiken. U wilt controle op deze informatie en responsverwerking om deze te actualiseren. Impress heeft van oudsher altijd een sterke focus op automatisering en data handling gehad.

Expertise

Met het (omnichannel) outputmanagementplatform van Impress, dat bestaat uit verschillende best-of-breed software componenten, verbetert u uw communicatieprocessen. Wij verzorgen de ontwikkeling, implementatie, transitie, migratie en het beheer, zodat u zich kunt concentreren op de inhoud van uw communicatie.

In het Competence Center werken verschillende disciplines nauw samen:

  • Requirements planning
    Business requirements en het management ervan, inclusief versies en releases.
  • Modelvorming en analyse
    Systematische modelvorming en analyse van de specificaties van het huidige ‘Ist’-bedrijfsproces.
  • Ontwerp
    Ontwerp en validatie van het toekomstige ‘Soll’-bedrijfsproces (Soll-situatie).
  • Management van kapitaalgoederen
    Specificaties en het fysieke output management proces vertalen naar kapitaal.
  • Bedrijfsprocestransformatie
    De stapsgewijze, risico arme omvorming (bouwen) van het bestaande bedrijfsproces naar de nieuwe ‘Soll-situatie’ van het bedrijfsproces.

Over Impress

In ons Competence Center helpen we organisaties om een zo hoog mogelijke conversie uit hun klantcommunicatie te halen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.