Selecteer een pagina

Impress werkt als een van de top-3 service providers in Nederland voor organisaties in de uitvoering van hun klantcommunicatie. Wij begeleiden klanten met datastromen, fysieke en digitale outputprocessen, gepersonaliseerde omnichannelcommunicatie en Printing-on-Demand uitgeefprocessen. Vanwege de raakvlakken tussen deze gebieden bieden wij een optimaal geintegreerde dienstverlening. Dit doen wij voor vele aansprekende merken, waaronder banken, verzekeraars, fondsenwervers, zorginstellingen, uitgeverijen, onderwijsinstellingen, (semi-)overheden en het MKB.

Onze kernwaarden

Flexibel

We zijn er op ingericht om u zo flexibel mogelijk van dienst te zijn. We ontwikkelen communicatie- en productieprocessen op maat,volgens uw eisen en wensen. Dankzij onze ‘can do’ mentaliteit en de korte lijnen met onze partners zijn we als geen ander in staat om ad hoc projecten conform de door u gevraagde kwaliteit en deadlines op te leveren.

Integer

Wij geloven dat vertrouwen een fundamentele voorwaarde is voor goed zakendoen. Daarom beschouwen we integriteit als een essentiële kernwaarde. Het gaat erom te allen tijde open, eerlijk en respectvol te zijn naar collega’s, klanten en alle belanghebbenden. Verder hanteren wij het adagium van ‘afspraak is afspraak’, oftewel ‘doen wat we beloven’.

w

Customer intimicy

Uw belangen staan centraal in onze bedrijfsvoering. Als dienstverlener willen wij van meerwaarde zijn door u vooruit te helpen en te ontzorgen. We streven dan ook naar duurzame relaties en dit wordt ondersteund door de vele klanten die al jarenlang zaken doen met Impress.

Innovatief

Om u ook in de toekomst te voorzien van meerwaarde denken en handelen we vernieuwend.  Als vanzelfsprekend optimaliseren we onze processen en die van onze klanten continu. Dit doen we door een hoge mate van eigen verantwoordelijkheid te geven aan alle team en medewerkers binnen onze organisatie. Hierdoor creëren we een positieve dynamiek die innovatie, initiatiefkracht en verantwoordelijkheid voor de klant aanjaagt.

Bedrijfsvisie

De markt van fysiek printen en verpakken van documenten, ook genoemd document logistiek, is sterk in beweging. Dit geldt zowel voor direct marketing, transactiemail en publimedia. De traditionele fysieke uitvoeringen gaan meer en meer naar digitale communicatievormen en communicatie wordt steeds meer persoonlijk en interactief.

Organisaties die van oudsher hun fysieke documentlogistiek in eigen huis deden op printafdelingen en postkamers, overwegen outsourcing door de dalende fysieke volumes. Impress heeft bewezen de operationele activiteiten van deze organisaties over te kunnen nemen. Uitgangspunt is dat de klant in de regierol blijft en zijn data naar Impress aanlevert via online verbindingen en geautomatiseerde processen voor de uitvoering van zijn document logistiek.

De communicatiebehoeften van vandaag en morgen vergen een continu veranderende aanvliegroute. Wij willen leiden en houden daarom altijd zicht op de nieuwste trends en laatste ontwikkelingen. Wij constateren een sterke behoefte aan advies bij het opzetten en uitvoeren van actiematige en cyclische marketingcampagnes, dialoogmarketing, bestelprocessen en webportals. Dit zijn zaken waarin wij succesvol zijn. Het accent van onze toekomstige producten en diensten zal blijven liggen op het creëren van onderscheidende oplossingen in combinatie met aandacht voor de klant. Daarbij blijven integriteit, flexibiliteit en kwaliteit van het geleverde eindproduct belangrijk voor ons.

Certificeringen

 
ISO 9001
ISO 9001
ISO 27001
ISO 27001
ISO 14001
ISO 14001
NEN 7510
NEN 7510
ISAE 3402
ISAE 3402
Milieukeurmerk Post
Milieukeurmerk Post
 

Oog voor de maatschappij

Impress heeft in haar beleid ruim aandacht voor Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Wij ondernemen met oog voor de maatschappij en met aandacht voor de juiste balans tussen de belangen van het bedrijf, het milieu, onze omgeving en ons personeel.

MVO-beleid

Impress

Edisonweg 10
3442 AC Woerden
0348 433 144