Dit maken wij:

 
Hardcover boeken
Hardcover boeken
Glossy magazines
Glossy magazines
Lesmappen
Lesmappen
Brochures
Brochures
Wire-o boekjes
Wire-o boekjes
Softcover boeken
Softcover boeken
 

Grafimediapartner voor ambitieuze organisaties.

De markt van grafimedia is sterk aan het veranderen. Drukpersen komen meer en meer stil te staan en inkjetprinters nemen deze volumes over. Het printen van uitgaven biedt kansen voor personalisatie en om met kleinere oplagen te werken. Hiermee kunnen aanzienlijke kosten bespaard worden op overbodig drukwerk en voorraadbeheer.

De kwaliteit van printing.

De kwaliteit van geprinte documenten is tegenwoordig niet meer van gewoon drukwerk te onderscheiden. Printwerk biedt daarbij de mogelijkheid om met lagere oplagen te werken. Hiermee heeft het enkele voordelen ten opzichte van drukwerk zoals snellere levertijden, een hoge mate van flexibiliteit, besparingen op voorraadbeheer en het koppelen van variabele data

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Book-on-demand

On demand productie van boeken en lesmaterialen.

Print & fulfilment

Volledige ontzorging, van DTP tot verzending.

Marketing automation

Alle communicatiekanalen, perfect gesynchroniseerd.
 
 

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Download onze factsheet

Blog

Wij schrijven over thema’s die spelen bij onze klanten

Hallo wereld!

Welkom bij WordPress. Dit is je eerste bericht. Bewerk of verwijder het, start dan met schrijven!

Aanpassing code Postfilter

Vanaf 1 april geldt een aangepaste Code Postfilter. De aanpassingen bieden afzenders van geadresseerde reclamepost duidelijkere richtlijnen. Voor de ontvangers wordt het makkelijker om aan te geven welke post ze wel en niet willen ontvangen. De meest opvallende wijziging is dat afzenders van geadresseerde reclamepost voortaan verplicht zijn om op of in de post te vermelden hoe ontvangers zich hiervoor af kunnen melden.

Direct weten wat een direct mail oplevert?

De aandacht van je doelgroep krijgen kan kostbaar zijn. En hoe weet je of je de investering van direct mail eruit haalt? PostNL maakte de rekensom. Met deze handige rekentool voorspel je in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.

EduHintOVD en Impress – 4DMS trekken samen op: Op weg naar de volgende stap in leren

Voor Peter Jan van der Giessen is er niets leukers dan ervoor te zorgen dat zijn klanten volledig gefaciliteerd worden. Hij is bij Impress – 4DMS verantwoordelijk voor onder meer fulfilment en dat is veel meer dan ‘inpakken en opsturen’. Letterlijk staat fulfilment voor vervulling. Fulfilment staat vandaag de dag meer dan ooit voor het optimaal invullen van alle wensen en eisen rondom de door de klanten gewenste klantcommunicatie én de daaruit te bereiken resultaten. Het is vooral het ontzorgen van de klant in een steeds complexer en digitaler wordende wereld van klantcommunicatie.

Peter Jan van der Giessen: ‘Fulfilment 2.0 vormt het verlengstuk in de marketing & sales keten van de klant.’

Voor Peter Jan van der Giessen is er niets leukers dan ervoor te zorgen dat zijn klanten volledig gefaciliteerd worden. Hij is bij Impress – 4DMS verantwoordelijk voor onder meer fulfilment en dat is veel meer dan ‘inpakken en opsturen’. Letterlijk staat fulfilment voor vervulling. Fulfilment staat vandaag de dag meer dan ooit voor het optimaal invullen van alle wensen en eisen rondom de door de klanten gewenste klantcommunicatie én de daaruit te bereiken resultaten. Het is vooral het ontzorgen van de klant in een steeds complexer en digitaler wordende wereld van klantcommunicatie.

Continuïteit Impress – 4DMS tijdens coronacrisis

Woerden, 15 maart 2020 - De ontwikkelingen omtrent het Coronavirus (COVID-19) volgen elkaar in rap tempo op en wij willen jou via deze weg informeren over de specifieke maatregelen die Impress – 4DMS heeft genomen. Aan de ene kant willen wij onze medewerkers, hun...

Dit hebben wij gelezen in de week van 28 juli 2019

Personalisatie-experts: 'Geef de klant de touwtjes in handen' - Emerce Ook bij Impress - 4DMS krijgen we ze in onze inbox: gepersonaliseerde mails die net de plank misslaan. Uitingen van bedrijven die willen laten blijken dat ze je goed kennen, maar waaruit tegelijk...

Controleerbaarheid en betrouwbaarheid belangrijke pijlers voor gezonde business

Veiligheid, vertrouwelijkheid, wet- en regelgeving en vooral: controleerbare betrouwbaarheid. Daar draait het om vandaag de dag. In een wereld die alleen maar draait om data, is het cruciaal dat je daar op een goede manier mee omgaat. Niet alleen voor je klanten, maar ook voor jezelf. En niet alleen om je eigen bedrijfsprocessen goed te kunnen managen, maar eigenlijk meer nog om je klant de zekerheid te geven dat zijn opdracht – en daarmee alle bijbehorende gegevens – in goede en vertrouwde handen zijn. IT-beheer en Information Security gaan daarbij hand in hand: de een kan niet zonder de ander. In dit geval Mark Vendrik en Wouter Strengholt.

Vincent Luyendijk: ‘Om succesvol te zijn, moet je je marketing per uur aanpassen’

Vincent Luyendijk is lid van de Strategy Board van Impress – 4DMS en adviseert bedrijven al 20 jaar lang over digitalisering. Als geen ander weet hij welke verandering de Impress-familie momenteel doormaakt een verandering die volgens Luyendijk pure noodzaak is, omdat de hele wereld een radicale digitale transformatie doormaakt. Welke toekomst ziet hij voor Impress – 4DMS en daarmee ook voor de klanten van Impress – 4DMS?