Selecteer een pagina

Ketenregie platform

Grip én controle op alle documentstromen in de complete keten

 

Fysieke producties uitbesteedt, maar toch volledig ‘in control’ zijn?

Grip én controle op alle uitgaande documentstromen

Het Ketenregie Platform (KRP) maakt integraal onderdeel uit van het Impress – 4DMS Output Management Platform en voorziet opdrachtgevens in een online dashboard waarop álle outputstromen beheerd kunnen worden.

Het biedt trafficmanagers inzage in élke documentstroom en geeft volledige regie over de compleet uitbestede producties. Daarnaast heeft het KRP een uitgebreid rapportage-dashboard waarin alle producties en KPI’s inzichtelijk worden gemaakt.

Het Ketenregie Platform biedt 100% real-time inzicht, grip, sturing en controle

Download de infosheet

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
i

Realtime

Volledig en real-time inzicht in elke batch, mailpack en ieder individueel verstuurd document.

g

Invloed

Printjobs aanmaken, proofen, goedkeuren, splitsen, herplannen of annuleren.

Inzicht

Tot op mailpackniveau (inhoud van een brief en bijsluiter) visueel inzicht over inhoud en de actuele status.

Rapportage

Een uitgebreide (KPI-) rapportage over aantallen, gesplitst per tijdsperiode en/of afdeling.

Inzage in elke productie.

Eenvoudig in gebruik:

  • Web applicatie, alleen een browser nodig;
  • Klant gescheiden omgevingen.

Dashboard voorziet in:

  • Opvragen rapportages – afhankelijk van inrichting;
  • KPI rapportages – visueel en in lijsten.

Autorisatie:

  • Op basis van rollen: admin / output / …..

Printjobs real-time in schermoverzicht tonen met status:

  • Binnenkomst jobs (datum/tijd);
  • Start verwerking – printen – couverteren – verzendgereed (datum/tijd);
  • Aantal pages / sheets / mailpacks.

 

Beïnvloeden van elke productie.

Jobs:

  • Goedkeuren (proofing);
  • Opnieuw plannen (flexibiliteit);
  • Opsplitsen in meerdere nieuwe jobs;
  • Bundelen van Jobs = porti besparing.

Job processen:

  • Job status;
  • Sub processen. Stap voor stap;
  • Archief ook Marketing uitingen.

Mailpacks:

  • Bekijken;
  • Lichten uit de job.

Impress’ Competence center

In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Over Impress

Betrouwbare verwerking van uw financiële communicatie
Impress heeft jarenlange ervaring met de verwerking van bedrijfskritische financiële communicatie. Hierin waarborgen we veiligheid en een accurate verwerking met geautomatiseerde productieprocessen. We ontzorgen onze opdrachtgevers met een foutloze verwerking en geven hen de regie over hun communicatie- en informatiestromen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.