Selecteer een pagina

(Digitaal) factureren

Betrouwbare en accurate verwerking van uitgaande facturen

Veilig en betrouwbaar uitgaande facturatie uitbesteden zonder hierbij de regie over data, content en communicatie te verliezen.

tekst

Betrouwbare verwerking van transactionele communicatie

Organisaties die van oudsher hun fysieke documentlogistiek in eigen huis deden op printafdelingen en postkamers, overwegen outsourcing door de dalende fysieke volumes. Er zijn meerdere redenen om uw (digitale) facturatie uit te besteden. Door dit proces aan te outsourcen, kunt u zich volledig richten op uw core business. Het bespaart organisaties op kosten en investeringen en het is niet langer nodig de kennis intern te borgen.

Transactionele communicatie omvat het veilig produceren en versturen van administratieve en financiële documenten als facturen, polissen, jaaroverzichten of salarisstrookjes. Dit kan zowel in print als digitaal.

 

Maak van elke factuur een commercieel contactmoment!

(Digitaal) factureren uitbesteden?

Impress is al jarenlang actief op het gebied van transactiemail en bedient hierin tevreden klanten uit verschillende branches waaronder banken, verzekeringsmaatschappijen, overheden, non-profit organisaties en vele andere ondernemingen. Impress waarborgt voor hen de vertrouwelijkheid van deze administratieve en financiële documenten. Onze ISO 9001, 27001 en NEN 7510 certificering zijn hier het bewijs van.

Wij nemen de digitale en fysieke documentlogistiek over met de zekerheid dat de kwaliteit en de veiligheid van informatie gewaarborgd wordt. Centraal uitgangspunt hierbij is dat de opdrachtgever in de regierol zit en continu inzage en controle heeft op de documentstromen en informatie. Ook helpen wij organisaties in de transitie naar digitale communicatievormen.

Centraal uitgangspunt hierbij is dat de opdrachtgever in de regierol zit en continu inzage en controle heeft op de documentstromen en informatie. Ook helpen wij organisaties in de transitie naar digitale communicatievormen.

N

Verwerking middels een geautomatiseerd proces

N

Bereik klanten multichannel

N

Verkrijg de regie over documentstromen en informatie

N

Veilige, secure en snelle dienstverlening

N

Bespaar kosten op printen en verzending

N

Maak van een factuur een commercieel contactmoment

Impress’ Competence center

In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Over Impress

Meer weten over de mogelijkheden van multichannel (digitale) facturatie via Impress? Wij demonstreren graag de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Neem geheel vrijblijvend contact op met onze Financial servicespecialisten.