Selecteer een pagina
Uitdagingen

Klantbeleving verbeteren

Klanten binden via persoonlijke en relevante 1-op-1 communicatie.

De klant staat centraal in uw bedrijfsvoering. Logisch, want door klanten te binden kunt u immers de continuïteit van uw organisatie waarborgen. Via persoonlijke en relevante klantcommunicatie kunt u de loyaliteit van klanten vergroten, maar voor veel organisaties kan het een uitdaging zijn om dit handen en voeten te geven.

Met verschillende oplossingen helpen wij organisaties om klantcommunicatie te verbeteren. Door communicatie af te stemmen op de customer journey, informatie beter inzichtelijk te maken en door interactie te bespoedigen stellen we organisaties in staat om hun klanttevredenheid te vergroten. Impress doet dit onder meer voor organisaties uit verschillende branches, waaronder financiële dienstverleners, retail, energie, telecom en overige ondernemingen.

Intro

Over Impress

Impress levert diensten en oplossingen voor de uitwisseling van fysieke en digitale informatiestromen voor organisaties van elke omvang. Hierin behoort het tot de top service providers van Nederland. Wij ondersteunen klanten met advies, planning en de uitvoering op het gebied van Marketingoperations, campagnes en Publimedia. Vanwege de raakvlakken tussen deze gebieden, bieden we een optimaal geïntegreerde dienstverlening. Dit doen wij voor vele aansprekende klanten waaronder banken, verzekeringsmaatschappijen, fondsenwervers, uitgeverijen, opleidingsinstituten, overheden en het MKB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.