Selecteer een pagina

Procesmatige postverwerking

Impress kan de verwerking van de postverzending voor haar opdrachtgevers volledig overnemen. Hiervoor kunnen wij een geautomatiseerd proces inrichten, waarbij de opdrachtgever altijd in de regie is over de verwerking van hun poststromen.

Via closed-loop verwerking waarborgen we de productie en verzending van ieder document. In de productie maakt Impress hierbij gebruik van Automated Document Factory (ADF), waarin we de verwerking, van productie tot het ter post aanbieden. van alle documenten vastleggen en uitval registeren en aanvullen. Via diensten als Track & Trace en Track en Check kunnen alle documenten ook tijdens de postverzending gevolgd worden, waardoor we documenten vanaf de printer tot de brievenbus volledige closed-loop kunnen verwerken.

 
ISO 9001
ISO 9001
ISO 27001
ISO 27001
ISO 14001
ISO 14001
NEN 7510
NEN 7510
ISAE 3402
ISAE 3402
Milieukeurmerk Post
Milieukeurmerk Post
 
We ondersteunen onze klanten met advies, planning en uitvoering op het gebied van documentlogistiek en klantcommunicatie. Wij doen dit in een full-service concept waarin de klant in de regierol blijft met betrekking tot de aanlevering van en de controle op de data.

Track & Trace en Track & Check

Track en Trace wordt al jaren aangeboden om de verzending van pakketten te kunnen volgen. Vanaf Q3 2016 komt deze dienst ook voor briefpost beschikbaar in Nederland. Hiermee kan de opdrachtgever de weg van de brief volledig volgen tot aan het afleveradres.

In 2016 is ook Track & Check geïntroduceerd, waarmee het stukje vanaf Impress tot aan postsorteercentra inzichtelijk gemaakt wordt. Hiermee wordt ook het laatste ontbrekende stukje van de postverzending inzichtelijk gemaakt, waarmee we volledige closed-loop verwerking en verzending van brief- en pakketpost kunnen waarborgen.

Databasebeheer en adrescheck

Het succes van directmail en transactiemail is voor een groot gedeelte afhankelijk van een kwalitatief goede database. De adresgegevens moeten volledig zijn en ook moeten contactpersonen op het juiste adres aangeschreven worden. Met verschillende diensten ondersteunt Impress haar opdrachtgevers de kwaliteit van hun database te vergroten. Wij kunnen deze daar waar nodig voor de opdrachtgever bewerken en verrijken. Ook kunnen we via verschillende postvervoerders een adrescheck toepassen, zodat er geen poststukken onnodig verstuurd worden naar niet bereikbare adresssen.

Campagne management

Haal een optimaal rendement uit marketingcampagnes

Services

Marketing Logistics

Full-service dienstverlening voor uw klantcommunicatie

Services

Data scan & analyse

Verbeter en verrijk de kwaliteit van uw databases

Services

Impress’ Competence center

In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Interessante artikelen over veilig verzenden

Succesvolle klanten

Multichannel campagne activeert zorgverleners voor kwaliteitsactie AGB-register

Een wijziging in de wet- en regelgeving omtrent privacy zorgde ervoor dat Vektis zijn algemene voorwaarden moest aanpassen en voor moest leggen aan ongeveer 260.000 zorgaanbieders met een AGB-code. Een multichannel campagne met e-mailmarketing en direct mail om ervoor te zorgen dat zorgaanbieders met een AGB-code akkoord gaan met de algemene voorwaarden én hun contactgegevens verifiëren en aanvullen via een online formulier.

Over Impress

Impress levert oplossingen voor de uitwisseling van fysieke en digitale documenten voor organisaties van elke omvang. We ondersteunen onze klanten met advies, planning en uitvoering op het gebied van documentlogistiek en klantcommunicatie. Wij doen dit in een full-service concept waarin de klant in de regierol blijft met betrekking tot de aanlevering van en de controle op de data. Impress behoort tot de top 5 spelers in Nederland die in staat is om documenten in print en digitaal te produceren met oplage van 1 tot 1 miljoen stuks.

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen met logistieke processen rond uw klantcommunicatie? Onze adviseurs helpen u graag op weg!