Selecteer een pagina

Bestel- en productieportals

Impress bedient organisaties met het On Demand produceren en digitaal publiceren van hun uitgaven. Dit doen we via geautomatiseerde processen waarmee onze opdrachtgevers volledige controle krijgen over het ontwerp, de content, de vorm van output en de status van verwerking. We geven hen realtime inzage in de verwerking van hun opdrachten via online portals.

Via een online applicatie geven wij opdrachtgevers de mogelijkheid om uitgaven te bestellen, op te maken en content te beheren. Impress ontwikkelt de portal op maat voor haar opdrachtgevers. Hierbij integreren we de bestel- en productieprocessen van de opdrachtgever met onze systemen, zodat er een feilloze verwerking kan plaatsvinden.

N

Real-time inzage en rapportage via online portal

N

Integratie met andere systemen

N

Variabelen printen

N

Geautomatiseerd productie- en bestelproces

N

Automatische koppelingen met back-office systemen en/of webshop

N

Managementrapportages

N

Volgen van bestellingen en verzending

N

Koppelen van nabewerkingsvormen

N

Product- en templatebeheer

Volledige inzicht en regie op uw communicatiestromen?

Impress beschikt over geavanceerde outputsystemen voor (digitale) klantcommunicatie. Met behulp van onze geautomatiseerde processen geven wij onze opdrachtgevers real-time inzage in de verwerking van hun verzendwerk. Vervolgens kunnen wij hen volledige ontzorgen op het gebied van fulfilment en distributie. Opdrachtgevers profiteren hiermee van kostenbesparingen, snelle levertijden en een hoge kwaliteit uitput.

Succesvolle klanten

Volledige controle over 25 miljoen brieven en mails

Zorgverzekeraar Menzis besloot de productie van documenten te gaan outsourcen en koos na een intensief uitbestedingstraject voor Impress als strategische partner. De key drivers voor Menzis hiervoor waren de zekerheid en continuïteit voor op de korte termijn en het innovatieve en strategische partnership voor de toekomst. Menzis en Impress werkten actief samen om de implementatie- en transactiefase zo soepel mogelijk te laten verlopen, zodat de kwaliteit van de output hier niet onder geleden heeft. Inmiddels wordt alle directmail en transactionele mail via Impress verwerkt.

Impress’ Competence center

In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Over Impress

Met behulp van onze geautomatiseerde processen geven wij onze opdrachtgevers real-time inzage in de verwerking van hun verzendwerk.

Bent u geïnteresseerd in de mogelijkheden van onze dashboards en portals? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met ons Competence Center.