Selecteer een pagina

tekst

De kracht van persoonlijke benadering

Het groeiend gebruik van verschillende communicatiekanalen, verandert ook hoe organisaties communiceren en zichzelf in de markt zetten.

Steeds meer klanten verwachten een persoonlijke, relevante en interactieve benadering. Zij willen boodschappen ontvangen in het juiste formaat, op het juiste moment en via het kanaal van hun voorkeuren, met inhoud die is afgestemd op hun specifieke situatie en die niet generiek voor alle klanten is gemaakt.

Dit levert enorme kansen op, maar het introduceert ook risico’s. De groeiende berg met vaak privacygevoelige klantgegevens biedt mogelijkheden die eindeloos zijn, maar het op de juiste manier organiseren en de ICT-systemen die dit beheersen zijn cruciaal.

Download de infosheet

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Omnichannel communicatie

Voor organisaties die effectief en persoonlijk willen communiceren met hun klanten heeft Impress de oplossing: Het omnichannel outputplatform.

Omnichannel markting helpt u om de systemen te analyseren en te beheersen die u nodig heeft om persoonlijke en relevante documenten “on-demand” te verzenden.

Op papier én in alle digitale formaten.

Dit maakt het mogelijk om deze te bezorgen op het juiste moment, via het juiste kanaal.

Controle én grip op documentstromen

Tegelijkertijd krijg je controle en inzicht over het hele proces. Van de verbindingen tussen verschillende informatiesystemen, het creëren van customized documenten gebaseerd op klantprofielen en voorkeuren tot het managen van distributie en responsverwerking.

Dit garandeert dat u volledige controle heeft over elke communicatieuiting zodat u zeker weet dat u voldoet aan bijvoorbeeld uw informatieplicht en tegelijkertijd grip houdt op communicatiebudgetten.

Uiteindelijk resulteert dit erin dat uw organisatie: de juiste informatie, op het juiste moment, via het juiste kanaal, naar de juiste persoon kan verzenden,

Terwijl u de manier waarop u communiceert met uw klanten enorm verbetert en u een veel diepere klantrelatie opbouwt.

Banken en verzekeraars

Transactiemail, polissen en upo’s moeten correct en uiterst veilig worden gegenereerd en verzonden.

Onze outputoplossingen voor financiële dienstverleners is gebleken effectief.

Telecom en Energie

Overeenkomsten, facturen en transpromo-communicatie. Via elk kanaal, flexibel een schaalbaar.

Onze outputoplossingen voor Telecomproviders en Energieleveranciers is gebleken effectief.

Gezondheidszorg

Communicatie in de gezondheidszorg moet voldoen aan strengere normen en vraagt om grote veiligheidsmaatregelen in het gegenereren en verzenden van polissen en verrekeningen.

Onze outputoplossingen voor voor zorgaanbieders en -verzekeraars voldoet aan al deze eisen

Internationale Corporates

Multilabel op een wereldwijde schaal documenten managen vraagt om een compleet en schaalbaar platform voor beheer en oplslag van documenten.

Onze outputoplossingen voor multinationals is gebleken effectief.

Impress’ Omnichannel outputplatform

Van brieven en klachtenafhandeling, tot rekeningoverzichten en complexe polissen; u bepaalt de structuur en opzet van uw document. Onze oplossing voorziet het vervolgens automatisch van alle benodigde content en informatie uit uw eigen data en produceert het document in het gewenste formaat.

Met onze best of breed softwarecomponenten profiteert u van de beste oplossingen, toegespitst op uw specifieke situatie.

N

Persoonlijke communicatie met klanten

 

N

Efficiënt output management

 

N

Multichannel output (print, email, web, social)

 

N

Multi label output

 

N

Kosten- en tijdbesparing

 

N

Eenvoudige document creatie

 

Creatie en goedkeuring in één platform

Enorme tijdsbesparing door snellere verwerking en goedkeuring van documenten

Schaalbaar en toekomstbestendig

Impress’ Competence Center is breed gespecialiseerd en draagt zorg voor onderhoud en updates

Responsive documenten voor elk kanaal

HTML5 responsive output, geschikt voor brieven, mails, internet, portals en dataopslag

De beste keuze volgens de experts

Softwarecomponenten die als best geclassificeerd zijn door Forrester en Gartner

Omnichannel output managementsysteemgebruikers noemen deze voordelen

%

De mogelijkheid om processen te stroomlijnen en om workflows te automatiseren

%

Integratie van meerdere databronnen in communicatie

%

Verbeterde mogelijkheden om veiligheidsstandaards te bewaken

%

Kortere tijdspanne tot akkoord op ontwerpen en snellere implementatietijd

Bron: Techvalidate onderzoek onder gebruikers van CMG Inspire

Software as a Service (SaaS)

Ook wel Software on Demand genoemd, is software die als een dienst wordt aangeboden. Dit betekent dat u de software niet hoeft aan te schaffen, maar sluit bijvoorbeeld een contract per maand per gebruiker, eventueel in combinatie met andere parameters. Impress zorgt voor installatie, onderhoud en beheer, de klant benadert het outputmanagment platform over het internet bij Impress.

N

Kosten naar gebruik

U hoeft geen outputmanagmentplatform en de daarvoor benodigde hardware aan te schaffen, maar betaalt slechts voor het gebruik ervan.

N

Veilig en flexibel

Het outputmanagmentplatform en hardware wordt niet bij de klant geïnstalleerd, U heeft toegang tot het platform via een beveiligde verbinding.

N

Applicatiebeheer

Impress verzorgt het applicatiebeheer, waaronder installatie, updates, het onderhoud, het maken van back-ups, en de beveiliging tegen bijvoorbeeld ongeautoriseerde toegang.

Een greep uit onze softwarecomponenten

GMC Inspire

GMC Inspire is dé Customer Communications Management-oplossing die effectieve klantcommunicatie creëert, beheert en levert gedurende de totale Customer Journey. Met GMC Inspire kunt uw klantcommunicatie ontwerpen, beheren en distribueren via elk mogelijk kanaal: call center, mobiele telefoon, tablet, SMS web, e-mail en print.

GMC Inspire Interactive

Inspire Interactive

Inspire Interactive is een self-service portal waarin de contenteigenaren zelf effectieve klantcommunicatie kunnen ontwikkelen. Dit gebeurt op basis van standaard templates met behoud van compliancy en corporate standaarden en een online dashboard voor het bijhouden van goedkeuringen.

Dynamic Communication

Dynamic Communication ontwerpt klantspecifieke, interactieve communicatie. Vanuit deze module ontwerpt u consistente communicatie voor alle kanalen, waarbij de weergave van de content zich automatisch aanpast aan het door de klant gekozen kanaal en device. GMC inspire Dynamic Communications biedt uitgebreide communicatie mogelijkheden voor klant on-boarding, financiële processen, vermogensbeheer of verzekeringsproducten.

Clang Campaign Designer

Clang is de meest complete software voor e-mailmarketing. Segmenteer je database en creëer, bouw en plan uitgebreide e-mailcampagnes met de Campaign Designer. Alles volledig afgestemd op de persoonlijke situatie van je klant.

Meer inzicht in het gedrag van je klanten, maximale conversie en hogere klantloyaliteit. Ook ondersteunt het omnichannel campagnes. Hiermee zorg je voor een consistente merkbeleving en prettige customer journey, ongeacht het kanaal of device.

Succesvolle klanten

Campagne Nazorgprogramma brengt klanten Achmea in beweging

Achmea wil klanten informeren over de status van hun polis en hen activeren om hier een bewuste keuze over te maken. In samenwerking met Impress heeft men een multichannel campagne uitgevoerd. Deze activeert klanten om naar een online portal te gaan waarin zij in één oogopslag zien hoe hun verzekering ervoor staat. Men kan in deze portal vervolgens zelf de gevolgen van mogelijke aanpassingen berekenen en hun keuze direct bevestigen.

”Je hebt partijen nodig die bereid zijn om allebei de verantwoordelijkheid te nemen om er een succes van te maken. In heel korte tijd realiseerden we samen de portal. Binnen alle wensen en eisen en naar volledige tevredenheid van onze klanten. We zijn trots op het resultaat. Impress heeft ons vertrouwen volledig waargemaakt.”

Maarten Perquin

Directeur Service Organisatie Leven (SOL), Achmea

Impress’ Competence center

In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Over Impress

Met het outputmanagementplatform van Impress, dat bestaat uit verschillende best-of-breed software componenten verbetert u uw communicatieprocessen. Wij verzorgen de ontwikkeling, implementatie, transitie, migratie en het beheer, zodat u zich kunt concentreren op de inhoud van uw communicatie en uw klanten.

Neem geheel vrijblijvend contact op met onze Omnichannelspecialisten.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.