Met Impress Campaigns heb je het juiste gereedschap in huis om vol automatisch terugkerende Direct Marketing campagnes te regisseren en te versturen. Dus perfect geschikt voor jouw retentiecampages, win-back campagnes, seizoensmailingen en loyaliteitsprogramma’s.
Met Impress Campaigns bespaar je op de kosten. Je stelt eenmaal je campagne in en onze workflow doet de rest. Zo bespaar je op projectbegeleiding en IT communication designing.
Omdat wij een campagne maar één keer voor je hoeven in te stellen, zitten er minder mensenhanden aan. Zo voorkom je fouten, want onze workflow handelt elke run van jouw campagne op extra dezelfde manier af.
Ondanks dat je de communicatie via Impress Campaigns automatiseert, zorgt onze workflow ervoor dat jouw klant het bericht nog steeds als persoonlijk ervaart. Met als gevolg een gelukkig contact, die langer klant blijft en zo meer oplevert.
Voor een Direct Marketing campagne is snelheid enorm belangrijk. Met Impress Campaigns gaat jouw promotie als een speer. Een voorbeeld; Je bedenkt een campagne op een maandag en de volgende dag gaat hij al de deur uit.
Als je dat wenst plaats Impress Campaigns alle communicatie automatisch in jouw archief. Je kan ons interne archief gebruiken of Impress Campaigns koppelen aan je eigen archief. Zo heb je zonder enige moeite een overzicht van alle communicatie tussen jouw bedrijf en je klant.
Natuurlijk kan Impress de output van jouw Direct Marketing regelen, maar dat hoeft niet. Je kan heel goed de output over meerdere leveranciers spreiden. Wat je ook kiest, Impress Campaigns koppelt met jouw leverancier.
Natuurlijk wil je precies weten hoe jou te printen promoties eruit gaat zien, daarom stuurt Impress Campaigns altijd vooraf een digitale proefdruk. Draait de automatisering naar wens? Dan kan je ervoor kiezen de proefdruk uit te zetten.
Elke campagne vraagt om zijn eigen frequentie. De ene campagne draait elke week, terwijl een andere maandelijks terugkomt. Met ons platform bepaal je eenvoudig de frequentie van jouw communicatie.
Soms wil je de inhoud van je campagne aanpassen. Je kan ervoor kiezen dit extern op jouw eigen platform te doen, maar dit kan ook anders. Gebruik bijvoorbeeld onze editor en pas via ons platform de inhoud van jouw campagne aan.
Via een overzichtelijk dashboard houden wij je op de hoogte van de status van jouw output in Impress Campaigns. Zo weet je precies welke brieven klaar staan voor productie en welke al verstuurd zijn. Daarnaast zie je eenvoudig het verloop van verstuurde brieven, zodat je zicht houdt op de kosten.
Wij hebben onze workflow zo ontwikkeld dat wij minimale tijd van je IT-afdeling vragen. Enige documentatie over de gebruikte systemen is vaak het enige dat wij vragen.
Om een precieze oplevertermijn aan te geven is lastig. Dit is bijvoorbeeld afhankelijk van de infrastructuur waar wij Impress Campaigns aan moeten koppelen. Echter kunnen wij vaak binnen enkele weken Impress Campaigns opzetten en configureren, zonder dat wij je interne IT-afdeling nodig hebben.
Wij komen dan uiterlijk de volgende werkdag met een antwoord.
Een beller is sneller: +31 (0)88 250 3000
Al onze adressen en telefoonnummers vind je hier.
Impress BV
Edisonweg 10
3442 AC Woerden
KvK: 30106139
BTW: NL800480764B01
Postadres
Postbus 303
3440 AH Woerden
Afgifte goederen
Marconiweg 8
3442 AD Woerden