Impress Campaigns

Gepersonaliseerde retentie-, win-back-, periodieke mailingen en een effectief loyaliteitsprogramma leveren geld op. Maar lukt het je niet om er grip op te krijgen en de reactiesnelheid van deze campagnes te verhogen? Daarom hebben wij Impress Campaigns ontwikkeld. Zo kan je sneller op de markt reageren, maak je minder kosten en kan je eenvoudig samenwerken met al je partners.

Met de oplossingen van Impress kan een retail bedrijf sneller op veranderingen in de markt reageren

Korte time to market

De markt is altijd in beweging en daar wil je natuurlijk snel op reageren. Daarom kan je met Impress Campaigns meer doen in minder tijd. 

Met Impress Campaigns krijg je jouw templates in handen.

Grip op de inhoud

Ben je aan het wachten tot die aanpassing verwerkt is? Maar dat is toch niet meer van deze tijd? Daarom zorgen wij ervoor dat jij zelf de controle hebt over jouw uitingen.

Als het ene printhuis geen capaciteit heeft, dan is het fijn om snel om te kunnen schakelen naar een andere producent.

Flexibel produceren

Je uitingen moeten er snel uit, maar je printhuis heeft niet altijd capaciteit. Daarom kan je in Impress Campaigns eenvoudig je opdracht naar een andere producent sturen.

Goedkoper en sneller

Vaak moet je geregeld met je printhuis heen en weer pingpongen voordat je uiting eruit gaat. Daarnaast moet je waarschijnlijk op je beurt wachten, omdat je printpartner ook andere opdrachtgevers heeft.

Maar met Impress Campaigns gaat dat anders. Want veel werk trek je intern. Hierdoor spar je met een collega en pas je uitingen zelf aan. Je schakelt hierdoor sneller.

En daarom print je vlotter en goedkoper, want je haalt de projectbegeleider en communication designer van je printhuis er tussenuit.

Impress helpt jouw organisatie te besparen op jouw communicatie

Werk volgens de eisen van compliance.

Veel terugkerende campagnes stel je een keer in. Vervolgens hoef je er niet meer aan te komen. Maar áls je wat wil aanpassen, dan wil je natuurlijk wel grip houden op wie wat bewerkt. Daarnaast wil je natuurlijk dat aanpassingen altijd door meerdere collega’s gecontroleerd worden.

Daarom leggen wij in Impress Campaigns alle aanpassingen vast. Daarnaast bepaal je eenvoudig welke afdelingen welke elementen mogen bewerken en wie wat moet controleren.

Wanneer je jouw campagnes automatiseert dan voorkom je fouten.

Volledig persoonlijk

Persoonlijke communicatie heeft de meeste impact, maar iedereen handmatig een persoonlijke brief, kaart of brochure sturen is natuurlijk niet te doen.

Laat je communicatie daarom via Impress Campaigns lopen. Wij haken in op jouw systemen. Vervolgens gebruiken wij de aanwezig data om elke klant een actueel en op maat gemaakt bericht te sturen. Dit gaat volledig automatisch. Zo voelt je contact zich gezien, blijft langer klant en levert zo meer op.

Alles wat Impress doet is gepersonaliseerd

6 voordelen van Impress Campaigns

Korte time to market

Met Impress Campaigns kan je zelf je Direct Marketing campagne opzetten, maar ook op het produceren geven wij je invloed. Daarom geldt bij ons doorgaans de regel; voor 11:00 ingestuurd, de volgende dag bij ons de deur uit.

Alles in je archief

Voor de klanttevredenheid is een soepele ondersteuning net zo belangrijk als een effectieve communicatie. Maar het is cruciaal dat je medewerkers op de hoogte zijn van de gestuurde uitingen. Daarom plaatsen wij automatisch alle uitingen in je archief.

Je bent onafhankelijk

Natuurlijk staat de printstraat van Impress klaar om jouw output te verwerken, maar het kan heel goed zijn dat je niet afhankelijk wil zijn van een leverancier. Daarom kan je met Impress Campaigns heel eenvoudig de output over meerdere printpartners spreiden.

Weet wat je verstuurt

Natuurlijk wil je precies weten hoe jouw uitingen eruit gaan zien, maar een voorvertoning van een win-back-campagne in een editor geeft niet altijd de werkelijkheid weer. Daarom stuurt Impress Campaigns altijd vooraf een digitale proefdruk. Zo weet je precies wat je gaat versturen.

Kies een frequentie

Impress Campaigns is perfect geschikt voor terugkerende communicatie, maar elke campagne vraagt om zijn eigen frequentie. De ene campagne draait bijvoorbeeld elke week, terwijl een andere maandelijks terugkomt. Daarom bepaal je eenvoudig de frequentie van jouw communicatie.

Beheer zelf de content

Jouw concurrent zit niet stil. Voor je het weet heeft je rivaal wel een hele scherpe aanbieding en wil je snel de inhoud van je campagne aanpassen. Maar dan wil je niet wachten tot een projectmanager jouw aanvraag heeft doorgestuurd. Daarom kan je het met Impress Campaigns lekker allemaal zelf aanpassen.

Veel gestelde vragen over Impress Campaigns.

Hoe hou ik met Impress Campaigns zicht op wat ik verstuur?

De uitingen die wij voor jouw bedrijf versturen zijn van groot belang en sommige berichten zijn zelfs cruciaal. Maar hoe hou je zicht op je campagnes? Daarvoor hebben wij een overzichtelijk dashboard ontwikkeld, waarmee wij je op de hoogte houden van de status van jouw output in Impress Campaigns.

Wat hebben jullie van mijn IT-afdeling nodig?

De tijd van een ontwikkelaar is schaars en dan moet je er natuurlijk ook een vinden. Maar toch zorgen wij ervoor dat je in enkele weken met Impress Campaigns aan de slag kan. Dit lukt ons, omdat wij vanaf het begin onze workflows op deze schaarste hebben ontwikkeld. Hierdoor hebben wij een minimale hoeveelheid tijd nodig van jouw IT-afdeling. Vaak is documentatie over de gebruikte systemen het enige dat wij vragen. 

Impress ontwikkeld de oplossing voor een betere klantcommunicatie zelf

Hoe snel kunnen jullie opleveren?

Vaak kunnen wij Impress Campaigns in enkele weken voor je opzetten en de eerste batches aan uitingen produceren. Maar een precieze oplevertermijn aangeven is lastig. Waarom is dat? Omdat de tijd die wij nodig hebben bijvoorbeeld afhankelijk is van de systemen waarmee wij moeten koppelen. 

Impress kan binnen enkele weken jouw communicatie gedigitaliseerd hebben of binnen een dag je uitje voor Direct Marketing produceren