Selecteer een pagina


Als eerste in Nederland beschikt Impress over de mogelijkheid om verzendenveloppen tijdens het Closed Loop (DBDI) couverteerproces in line te produceren bij uw mailing. Vooraf inkopen van enveloppen, voorraad, opslag en restanten behoren tot het verleden. Een ‘price per use’ model met een volledig white paper factory productie proces. De klant levert enkel digitale documenten aan.

De kracht van personaliseren

De technieken en methoden om gepersonaliseerde post te maken zijn zeer bereikbaar en verhogen de conversie aanzienlijk. Uiteraard gaat het hierbij om het simpele ‘koppelen’ van databestanden aan brieven en enveloppen, maar dit kan ook gebruikt worden in het verder differentiëren van groepen op basis van demografische gegevens, interesses en eerdere onderzoeken.
Het personaliseren beperkt zich ook niet meer alleen tot teksten. De mogelijkheden om gepersonaliseerde afbeeldingen, kortingscodes, internetpagina’s en mailings te maken zijn heel gangbaar geworden en helpen meetbaar in het verhogen van conversie.

Kleur en plaatjes

Illustraties en gepersonaliseerde teksten op de envelop maken de ontvanger nieuwsgierig naar de inhoud van de mailing. Enveloppen zijn tegenwoordig full-color te printen middels de ePOD technieken, waardoor elke envelop volledig gepersonaliseerd kan worden en zo goed mogelijk aan kan sluiten bij de belevingswereld van de respondent.

Benieuwd hoe deze enveloppen eruit zien en voelen?

Graag sturen wij u geheel vrijblijvend de demomap over Enveloppen on Demand toe. Hierin vindt u verschillende voorbeeldenveloppen en zo kunt u zelf zien en voelen wat de kracht en de mogelijkheden van gepersonaliseerde enveloppen zijn.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Door: Emiel de Jager

Emiel is marketingmanager bij Impress. Hij schrijft over leadgeneratie, online marketing, social media en kan als growthhacker uren lang in Analytics kijken.