Selecteer een pagina

Met de opname van DocBridge Pilot in het Omnichannel Output Managementplatform verwerft Impress een unieke positie, door als eerste deze van oorsprong Duitse tooling toe te voegen aan haar Customer Communication Managementdiensten. Het grote voordeel voor klanten die gebruik maken van het Output Managementplatform is dat Impress nu elke vorm van bestandsindeling vanuit de klant kan verwerken. 

Impress kan nu formaat-onafhankelijk vrijwel elke vorm van input verwerken

Impress kan nu formaat-onafhankelijk vrijwel elke vorm van input verwerken naar elke gewenste output, zoals bijvoorbeeld brieven, emails of opgeslagen PDF-bestanden. Frank van den Bergh, manager Competence Center van Impress legt uit: “In principe is deze tooling alleen voor ‘onder de motorkap’ en is het niet echt een product wat wij aan klanten aan kunnen bieden. Maar het belangrijkste voordeel is dat opdrachtgevers niet eerst hun inputdocumenten hoeven te converteren, maar dat wij dit nu razendsnel kunnen regelen. Bovendien ‘grijpt’ DocBridge Pilot enkel in als het document ook echt geconverteerd hoeft te worden.”

Over Compart DocBridge Pilot

De DocBridge Pilot-oplossing maakt gebruik van database-documentherkenning, het converteert bestanden alleen indien nodig (om documentintegriteit behouden) en werkt op basis van de requirements van de opdrachtgever een set van regels af in het werkstroom schema. Na de conversie kan het systeem in principe elk document naar het juiste outputkanaal wegzetten voor een nauwkeurige en efficiënte verwerking.

Door: Emiel de Jager

Emiel is marketingmanager bij Impress. Hij schrijft over leadgeneratie, online marketing, social media en kan als growthhacker uren lang in Analytics kijken.