Selecteer een pagina
Multichannel campagne activeert zorgverleners voor kwaliteitsactie AGB-register

Multichannel campagne activeert zorgverleners voor kwaliteitsactie AGB-register

Een wijziging in de wet- en regelgeving omtrent privacy zorgde ervoor dat Vektis zijn algemene voorwaarden moest aanpassen en voor moest leggen aan ongeveer 260.000 zorgaanbieders met een AGB-code. Een multichannel campagne met e-mailmarketing en direct mail om ervoor te zorgen dat zorgaanbieders met een AGB-code akkoord gaan met de algemene voorwaarden én hun contactgegevens verifiëren en aanvullen via een online formulier.

Campagne Nazorgprogramma brengt klanten Achmea in beweging

Campagne Nazorgprogramma brengt klanten Achmea in beweging

Achmea wil klanten informeren over de status van hun polis en hen activeren om hier een bewuste keuze over te maken. In samenwerking met Impress heeft men een multichannel campagne uitgevoerd. Deze activeert klanten om naar een online portal te gaan waarin zij in één oogopslag zien hoe hun verzekering ervoor staat. Men kan in deze portal vervolgens zelf de gevolgen van mogelijke aanpassingen berekenen en hun keuze direct bevestigen.